Activitat prèvia
Amb tot el grup classe es treballarà el significat de la Diada de Sant Jordi,les seves tradicions i costums a través d’un Symbaloo.
Els infants aniran sortint, escolliran l’enllaç que vulguin, es visualitzarà, jugarem i explicarem els diferents contes que hi ha.
Activitat d’escriptura del nom dels personatges i pintar
Es treballarà en petit grup mentes que la resta de companys estan fent el punt de llibre per portarà casa el dia de Sant Jordi.
En el Notebook que han fet a P3 els nens/es sortiran a la pissarra per escriure el nom del personatge després d’arribar a un acord amb els companys. L’ infant que escriu ho farà amb el teclat de la PDI, la resta nens/es li ajudaran.
La gravació de la narració la farà un grup de nens i la cançó la cantarà tot el grup.
Activitat final
Una vegada P3, P4 i P5 han fet el conte ens reunirem a la sala d’actes de l’escola , on hi ha un equip audiovisual, i veurem el resultat final del conte.
A partir d’aquí cada classe prepararan la presentació que faran als seus companys de l’altre escola. La presentació en P4 la farà un parell de nens/es i tots a l’hora saludarem.
Quan ja hem fet les presentació ens acomiadarem per poder veurem el conte que ens ha preparat l’altre escola.
