Hola a tothom

Bon estiu a tots i totes!

Sóc Irene, mestra d’educació física a primària i a secundària. Vaig triar aquest curs perquè, després d’haver passat pels mesos de confinament i haver treballat amb moltes aplicacions, penso que la creació de blogs i el bon ús dels kahoots han estat una dinàmica habitual en les classes on-line i molt motivador per als alumnes.

Recursos

Quantes vegades ens hem trobat colapsats davant situacions noves, alumnes i companys i tot i acabant trobant solucions ens ha costat més d’un mal de cap? Doncs aquí aniré fent un recull de propostes i dinàmiques que ens facilitaran la tasca per fer més dinàmiques les classes amb jocs i activitats que de ben segur us agradaran. Podeu anar afegint tot allò que se us acudeixi i que domineu.

Publicat dins de General | 1 comentari