Bon dia!!! 😀 

Rutina: Com que avui fa una setmana que vam començar el bloc de classe, per començar el dia us deixem un enllaç per a que escolliu els dibuixos que més us agradin i els pugueu pintar. Que quedin ben maaaaaaaacossss!!!!! 😆  😆 😆 

https://olgadedios.es/obra/a-colorear/

Treballem les multiplicacions: Clica l’enllaç i fes les multiplicacions d’un dígit. Recordeu repassar les taules de multiplicar.

https://es.ixl.com/math/5-primaria/multiplicar-por-números-de-un-dígito

PATI

Ll. Castellana: Entrad en el enlace. Es una actividad cuyo objetivo es separar correctamente las palabras. Empezaremos por el nivel A1-A2, dificultad normal y 10 preguntas. Cuando empecéis, en la parte derecha saldrá el número de aciertos y errores que vas haciendo. Puedes repetirlo las veces que quieras. ¿Preparados?

http://www.gominolabs.com/silabeador.html

DINEM

Gabarró: Si ja domineu totes les paraules imprescindibles de cinquè, podeu estudiar-vos les de 4t i 3r.  😆 Us deixem els enllaços. Bon estudi!!!!!!

3r 

https://docs.google.com/document/d/1pXYyyl-NrMIIIMlsF8y00S86HJ0sC8JUpXbGpdpfVRQ/edit

4t 

https://docs.google.com/document/d/1Cp88MXdCG4ZURctmapEfW1H6796QIJOYMz6u8vkWf_c/edit

 http://apliense.xtec.cat/arc/sites/default/files/ma_paraules_imprescindibles_5_0.doc

 

Lectura: Feu totes les activitats d’aquest bloc. Són per millorar la lectura.

http://www.edu365.cat/primaria/catala/entrena/bruixes.html

 

 Coneixement del Medi Natural: Cliqueu l’enllaç. Anireu a una pàgina on es parla de quin color veuen els animals el món. Al final de l’article, hi ha un vídeo molt maco, us agradarà.

https://projectes.xtec.cat/zenit/general/p03_ud01-3-reflectivitat-luminica-dels-materials/