Bon dia!!! 😛

Intentarem diàriament escriure el “Bon dia” al bloc.

Abans l’escrivíem a la pissarra de classe.

Ara, ho farem aquí.

 

  • Comencem:

– Rutina: podeu copiar un petit text d’algun llibre a la llibreta que tingueu a casa. Sinó teniu cap llibreta, ho podeu fer en un full en blanc. Si ho feu en un full en blanc, vigileu els marges i la lletra. Quan l’acabeu, podeu contar les paraules que heu copiat i apuntar-les a sota del text. També podeu fer un petit dibuix del que heu copiat.

– Expressió escrita: Com que és divendres, ens toca escriure. Avui escriureu sobre“La vostra festa d’aniversari”.

“LA MEVA FESTA D’ANIVERSARI”

1. Tria el dia que celebraràs la teva festa d’aniversari. Fes servir el calendari. Aquí al bloc, a la part de sota, a la dreta, en tens un.

2. Escriu les targetes d’invitació en català, castellà i anglès. Pensa que tens amics fora de Catalunya!!! Fes un llistat de totes les persones que estaran convidades.

3. Decora aquestes invitacions amb dibuixets, enganxines, trossets de paper,…Fes servir el que tinguis a casa. Utilitza la teva imaginació. Ara és el moment. Sigues el més creatiu i creativa possible.  😀

4. Escriu el menú de la festa: Què menjareu? Què beureu? Intenteu que sigui el més “SALUDABLE” possible.

5. Fes la llista de la compra del que necessitaràs: pa, aigua, fruita,…Ah! No oblides escriure el que et costi cada producte. Suma el que t’has gastat. Sinó saps el preu exacte, entra en una web d’algun supermercat i busca’ls.

6. Escriu què fareu durant la festa: Cantareu? Ballareu? Es disfressareu? Jugareu a jocs de taula?

 POSA’T EN MARXA!!!

QUAN TORNEM A L’ESCOLA, HO POSAREM EN COMÚ!!!

BONA TASCA!!!!!!!