Bon dia Lligabosc i Heures,
Que tal, com esteu?
Avui divendres tenim una proposta de mates, una d’educació física i un conte del projecte de cada classe per acomiadar-lo.
Matemàtiques:
Treballarem les sumes portant. Si us vau fabricar l’ascensor de les sumes, us anirà molt bé per fer aquesta feina.
|
Educació Física:
Avui la Marta ens fa fer lletres amb el cos. Super divertit!

Contes projectes:
Amb aquests contes donem per tancats els projectes que van quedar a mig camí per culpa del confinament. Només heu de gaudir-los!
Videotrucades:
Us deixem l’enllaç per a les videotrucades de la setmana vinent:
Tal i com vam quedar a les videotrucades, necessitem que prepareu un material amb anterioritat per poder fer uns jocs. Heu de preparar un cartró per jugar al Bingo! Si teniu un Bingo a casa, no cal que el fabriqueu, però ha de ser semblant al de la mostra, amb 15 números del 1 al 90.
3 línas x 9 columnes, en cada línea han d’haver 5 números.

Bon cap de setmana!! Petons i abraçades confinades!
Avui ens fixarem en les sumes portant. És important que pujeu la desena amb l’ascensor per tal de que sumi a la columna de les desenes.