Archive for octubre, 2014

ELS GEGANTS FEM IOGA

La classe dels gegants vam poder gaudir d’una classe d’Educació Física diferent… Vam practicar Ioga! La Laia va ensenyar-nos moltes postures per relaxar-nos i molts exercicis divertidíssims! Tot jugant vam aprendre i gaudir dels avantatges del Ioga. Ens ho vam passar molt bé! Moltes gràcies Laia!

BUSQUEM LLETRES I NOMBRES!!!

ELS PONIS I POLTRES HEM SORTIT AL CARRER PER BUSCAR LLETRES I NOMBRES. HEM DESCOBERT QUE A MOLTS LLOCS N’ HI HA!!!

TREBALLEM EL COS HUMÀ:

Els alumnes de la Classe dels Gegants (4t, 5è i 6è) hem estat treballant varis aparells del cos: el digestiu,el respiratori,el circulatori i l’excretor.

Primer de tot hem fet quatre grups de quatre i cada grup ha triat un aparell.

Durant uns dies hem anat portant coses de reciclatge, com ara brics, ampolles palles, tubs, …

Quan ja hem tingut suficients materials,ens hem posat a fer un mural a cada aparell.

 

Un cop acabat,ho hem penjat al passadís i aquest és el resultat:

 

LA CARTA

Els nens i nenes de cicle mitjà hem escrit una carta pels nostres companys, l’hem posat en un sobre, hem enganxat un segell i l’hem posat dins la bústia de la plaça del Gambeto.
El carter ens l’ha portat a casa i … ens hem posat molt contents, ens ha agradat molt i era molt maca!!!

 

IMG_20141002_102628 (Medium)

GRAN NOTÍCIA DE LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA!!!

JA HEM OBERT LA FINESTRA DE LA FANTASIA!!!
EL PRIMER VIDEO D’AQUEST CURS:
LA GUERRA DE PASTISSOS DEL “GORDO Y EL FLACO” PER RIURE UNA ESTONA!!
US EL VOLEU MIRAR?

HEM JUGAT AMB SORRA!!!

A LA CLASSE DELS CAVALLS CADA MES DESCOBRIREM UN MATERIAL.

DURANT EL SETEMBRE HEM JUGAT AMB SORRA, PETXINES I TRESORS DEL MAR.

HEM FET UNA PASTETA I EN HA SORTIT UNA SORPRESA!!

Go to Top