Archive for febrer, 2013

LA CLASSE DELS CARGOLS FEM DE CUINERS !!!

El divendres vam fer el sopar per la nostra família, les mares Lídia i Sílvia ens van ensenyar a fer una pizza, boníssima, va ser molt i molt diver.
Gràcies !!!

LA FINESTRA DE LA FANTASIA

ELS CARGOLS I ELS CAVALLS ESTEM TREBALLANT LES EMOCIONS.
AVUI VEUREM UN CONTE QUE PARLA DE LA POR. NO ENS ESPANTAREM PAS!!

LA CLASSE DELS CARGOLS TREBALLEM LES GRAFIES !!!

-Mireu, mireu que bé ens ho passem i aprenem a fer el traç de les lletres: decorem, saltem, ens enfilem…!!!

I A LA TARDA, LA RUA

I a la tarda. després que ens vinguessin a veure els reis de Carnestoltes vam fer una rua preciosa fins a la Plaça del Gambeto amb els pares, els mestres, … Vam acabar una altra vegada a l’escola amb jocs i un gran berenar.
Ens ho vam passar pipa!

VISITA DE LA REINA I EL REI DE CARNESTOLTES

Aquest Dimarts de Carnestoltes ens van venir a veure els Reis de Carnestoltes. Ens van respondre un munt de preguntes i vam acabar ballant tots plegats.
I, al final, una gran sorpresa: la coreografia del Gangnam Style.

Impressionant!

SORTIDA A OLOT

LA SETMANA PASSADA LA CLASSE DELS CARGOLS I DELS CAVALLS ANÀREM D’EXCURSIÓ A OLOT. VAM ANAR AL TEATRE A VEURE L’OBRA ELS TRES OSSETS. DESPRÉS VAM VISITAR EL TALLER DE DISFRESSES D’EN CARLES SOLER.

LA FINESTRA DE LA FANTASIA ES TORNA A OBRIR

MÀSCARES DE CARNESTOLTES

Les noies i els nois de la classe dels Gegants es comencen a preparar pel Carnestoltes. I què millor que fer-se les seves màscares.
Esperem veure ben aviat els resultats,

HEM CELEBRAT EL DIA DE LA PAU

El Dia de la Pau s’hauria de celebrar com els aniversaris de l’Alicia Liddell: cada dia.
Fora del país de les meravelles com estem, ens haurem d’acontentar de celebrar-ho cada 30 de gener.

LA FINESTRA DE LA FANTASIA

Aquí teniu un nova aventura que ens porta la meravellosa Finestra de la Fantasia.
Esperem que us agradi tant com a nosaltres

Go to Top