Museu Moli Paperer de Capellades: vam aprendre com es feia antigament el paper. Va ser una sortida molt divertida!
Castanyada: vam fer panellets i vam anar buscar bolets amb els nostres fillols i les nostres filloles de EI3. Vam preparar un ball molt xulo i ens vam menjar castanyes. Estaven molt bones!!!
Monstre de Paper: vam fer avions de paper que portaven un missatge: No hem de malgastar el paper!
Santa Cecília: per celebrar el dia de la música vam fer massatges amb les emocions que ens transmetien les cançons que vam posar.
Cucanyes: vam jugar al pati amb les activitats que van preparar els nostres i les nostres companyes de 5è.
Experts en paper: hem anat per grups a totes les classes de l’escola a explicar com s’ha de fer servir el moble de paper.
Carbassa: vam obrir una carbassa molt gran que van portar els companys i companyes de 4t. A la primera haurem de plantar les llavors que vam agafar. Amb la carbassa vam per un pastís molt boooooooo!!!!!!
