títols en moviment on-line

Ahir a la nit navegava buscant monuments del barri on hi ha l’escola i, com sovint passa quan navegues (no us ha passat mai?) vaig acabar en una pàgina que t’ajuda a crear, d’una manera senzilla i ràpida, bànners o rètols per poder posar a la pàgina web de l’escola, per exemple.

És un procediment senzill, que permet fer en un tres i no res un “retolet” com aquest:

O també aquest altre:

lbtrio.gif

No és molt espectacular, és cert. Però tampoc no és una simple frase.

Per si us ve de gust provar-ho, només cal que féu CLIC AQUÍ

Fins a la propera!

Començar un 28 de desembre…

Hi ha qui diria que ja té ironia el tema, ja. Iniciar-se en això del món dels blocs un dia dels Sants Innocents!!!

Bé, és cert. Avui és un dia de penjar llufes, de veure com els diaris parlen de platets voladors que sobrevolen no sé quina catedral, o de no sé quin jugador de futbol (apa! ja surt el futbol, tu!!) ha deixat el súper-equip milionari x i vol fitxar per no sé quin súper-equip Bilionari. z..

Jo, en canvi, m’he posat l’uniforme de mariner virtual i he volgut iniciar una travessia nova.

Serà una travessia calmosa, la veritat. No sé vosaltres, però a mi em costa treure el temps per fer altres hobbies, així que m’ho prendré amb la serenor dels vells llops de mar i aquell posat seu tan característic, que sembla que res no està passant, tot i que s’estigui produint a l’horitzó una formació de núvols d’allò més terrorífic.

Serà un bloc de curiositats, de recursos, de solucions…. Petits “salvavides” virtuals per ajudar un petit nàufrag que vol millorar no sé quina cosa de la seva pàgina web, o la de la seva escola; o per aquell/-a altre/-a que vol treballar amb el seu alumnat a la sala TAC tal tema o tal altre. I seran aquells que a mi m’han servit, trobats gràcies a l’atzar o a la voluntat de cercat en aquest oceà immens que és Internet… Només si es pot salvar un petit nàufrag, l’aventura haurà valgut la pena, no ho creieu?

Bona navegació!!