TALLER FALÍ-FALÀ 5è

Els nens i nenes de 5è vam realitzar el taller “Falí-Falà” que forma part del programa “Conviure a la Mediterrània”.
En aquesta activitat, els alumnes formen part de cultures diferents: la cultura Falí i la cultura Falà. El joc consisteix en aprendre un seguit de normes de la teva cultura, però desconeixes les característiques de l’altra. A més, no pots utilitzar el llenguatge verbal, sinó aquelles consignes que et permet el joc com ara gestos molt concrets.
A través d’aquesta activitats, l’alumnat experimenta un xoc emocional posant-se en la pell d’aquelles persones que es veuen en l’obligació d’emigrar i poden arribar a sentir emocions com la inseguretat, l’angoixa, etc.
Al final de la sessió, hem dedicat uns minuts a compartir les nostres sensacions a través d’aquesta activitat de simulació. Per a nosaltres, ha estat una experiència molt gratificant!
Aquí teniu les fotografies!
Aquest article s'ha publicat dins de
Cicle Superior,
Cinquè,
General i etiquetat amb
Cicle Superior. Afegiu a les adreces d'interès l'
enllaç permanent.