Aquest trimestre tota l’escola treballarà sobre el projecte de Miró.
Els alumnes de 5è hem anat a visitar l’exposició “L’Escala de l’Evasió” a la Fundació Miró de Barcelona, inaugurada el mes passat. Allà hem pogut veure moltes de les seves obres i ens ha agradat molt.