El CAP de Sarrià va sol·licitar, a final de curs passat 2017-18, ial Consell del districte i al CRP poder treballar conjuntament amb les escoles del barri per tal de demostrar científicament que el treball intergeneracional té un clar benefici en la salut de la gent gran.
Des de l’àmbit escolar, aquesta proposta encaixa en la metodologia APS, on l’alumnat podrà participar en un projecte que li permetrà el desplegament de les seves competències.
La proposta del Projecte a la comunitat educativa és la següent
- Organitzar i sistematitzar l’intercanvi regular activitats amb metodologia APS que vinculin l’alumnat i les persones grans que viuen a les residències
- Col·laborar en la realització de l’estudi de l’impacte de dites accions mitjançant enquestes de qualitat de vida i percepció de la salut abans, durant i després de les esmentades trobades i intercanvis més freqüents i periòdics.
Des del CRP de Sarrià- Sant Gervasi s’ha posat a disposició del projecte un recurs digital que permeti tant la comunicació entre els docents i residències que hi participen, com, i des del seu tutelage entre l’alumnat i la gent gran.
Per saber-més:



Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.