Sant Jordi de l’ESC Marià Fortuny al Palau Bofarull

A la darrera edició de la Mostra de Teatre Infantil l’ESC Marià Fortuny va presentar una obra en la que estaven reflectits molts dels valors i objectius tan de l’escola, en el sentit més ampli, com de la nostra societat.

Tal com diu el títol, l’argument de l’obra s’arrela en la més estricta tradició i al treball de dramatització i de llengua hi han afegit el de la música com acompanyament i fil conductor dels esdeveniments. Per acabar-ho d’arrodonir, aquest treball de caire marcadament col.laboratiu des del punt de vista de les Àrees Curriculars ha implicat també a nens i nenes de diferents nivells, esdevenint un projecte d’escola per fer escola.
Aprofitant la Diada de Sant Jordi, avui hem tingut el plaer de poder gaudir de nou de l’obra a l’Auditori del Palau Bofarull de Reus. Han assistit com a espectadors:
  • CEE Ntra. Sra. del Mar
  • Col.legi La Salle
  • ESC Pompeu Fabra
  • ESC Rosa Sensat

Felicitacions a tots per l’obra i als assistents pel seu comportament i participació entusiasta.