Presentació :"Dossier Didàctic Catalunya Bombardejada"

Us recordem que avui es realitzarà la presentació del Dossier Didàctic Catalunya Bombardejada“,que el Memorial Democràtic ha elaborat en motiu del 75è aniversari dels bombardejos a Catalunya. La presentació tindrà lloc al Centre Cívic del Carme de Reus, Plaça de la Patacada, 10, a les 18h de la tarda
Aquest dossier està dirigit especialment al professorat de secundària de ciències socials, geografia i història per poder treballar amb l’alumnat de 4rt d’ESO, batxillerat i adults la temàtica dels bombardejos durant la Guerra Civil espanyola, les causes i les conseqüències.
Tot i que l’àmbit de treball és el de les ciències socials i la història, també es pot treballar la interdisciplinarietat incorporant matèries coml’ètica, l’educació cívica, la filosofia i l’educació per la ciutadania. D’altra banda, també s’han pensat activitats des de la llengua i la literatura catalanes, les llengües estrangeres i les arts plàstiques.