Romeo & Juliet

IPA Productions logo

Des de IPA Produccions conviden als mestres d’anglès de secundària  a veure una obra en anglès (100% nadiu) per a poder donar a conèixer  les obres que tenen adreçades als alumnes d’E.S.O. i Batxillerat.

La sessió serà el dia 30 de maig de 2012 a les 19:00 en el CAT de Gràcia de Barcelona.

L’obra a representar serà Romeo & Juliet.


Entre tots els convidats es sortejarà una representació amb totes les despeses incloses pel curs proper.

Només caldria confirmar l’assistència i el nombre  d’acompanyants,trucant al 93 321 93 46 o que us poseu en contacte amb IPA Productions:


XXXI MOSTRA DE TEATRE REUS-BAIX CAMP 16 d’abril de 2012

MATÍ  9:30 h

CAMPAMENT TERRORÍFIC


Centre: C. Maria Cortina de Reus

Actors: Cicle Superior Primària

Coordinació: Helena Gonçalves Tinoco

Argument: Dos grups d’alumnes de diferents escoles passaran unes colònies de por!

LA FLOR ROMANIAL


Centre: C. Sant Pau de Reus

Actors: Cicle Superior Primària

Coordinació: M. Eulàlia Cantenys Plana

Argument: Un rei té tres fills. Un dia els regala una àguila. Els germans grans la maltracten i el germà petit l’allibera. En senyal d’agraïment l’àguila li regala una ploma i li diu que quan necessiti ajuda, bufi pel canó i ella apareixerà. El rei cau ferit a la guerra i només es podrà curar amb la “flor romanial”. Els tres fills decideixen anar a buscar-la.

L’AVET I LES CUQUES DE LLUM


Centre: ESC  Mowgli de Reus

Actors: Cicle Mitjà Primària

Coordinació: Dolors Esquerda Aymamí

Argument: Un avet vell es lamenta que al final de la seva vida no pugui fer d’arbre de Nadal. Els seus companys i animals del bosc l’ajuden a fer realitat el seu somni.

TARDA 15:00 h

PORT AVENTURA, EL MUSICAL

Centre: C. La Presentació de Reus

Actors: Educació Primària

Coordinació: Montserrat Jansà Fabra

Argument: Unes models molt cotitzades van a fer una desfilada a Port Aventura. Les noies van desapareixent una darrera l’altra. On són? Han fugit? Les han segrestat?

LA GALLINA QUE POGUÉ REGNAR

Centre: C. Sant Rafael de La Selva del Camp

Actors: Cicle Superior Primària

Coordinació: Ester Aguadé Masdeu

Argument: Al príncep li fa falta una princesa. Per això pensa el que creu que serà un pla perfecte: fingirà que es troba greument malalt i que es casarà amb aquella que el salvi.