Aquesta tarda tenim el plaer de comptar amb la Coia Valls.
La Coia ha escrit molt per petits….en sap molt d’encisar-los amb històries per ensenyar-los a aprendre i MAREA DE LLETRES QUE MAREGEN n’és un bon exemple, sap també com d’aventurers són els nens i nenes adolescents i com els agrada el misteri i tot reflectit ho trobem en L’OMBRA DELS OBLIDATS.
Però la Coia, que és mágica, sap també com encisar amb històries als grans i l’any passat amb LA PRINCESA DE JADE, va guanyar el Premi Nèstor Luján de novel.la històrica sorprenent-nos a tots.
Fa tot just un mes ens ha tornat, no tant a sorprendre sinó gratificar amb EL MERCADER, una novel·la històrica ambientada a la Barcelona del S. XIV però amb uns protagonistes de Reus, perquè la Coia és de Reus encara que ara visqui a Tarragona.
La Coia és de Reus, és escriptora, també mestra i ja us he dit que és màgica, deixem-nos sorprendre pel que ens explicarà.