MESTRES a TV3





TV3 encetarà una sèrie “Mestres” que s’emetrà durant deu dimarts a les 22,30 h.a partir de 31 de gener.

Cada dimecres, l’endemà de l’emissió d’un capítol de Mestres per TV3, es farà un debat, en una ciutat diferent.“Què vol dir ser Mestre avui? El compromis ètic del professorat a debat”

A Reus ens han escollir per fer directament  el 6è debat ,que es durà a terme a la Sala d’actes del Centre de Lectura , amb el títol :” Com entendre i gestionar la diversitat multicultural i la interculturalitat?”

Per tal de facilitar-ne la màxima participació arreu del país, també es podran seguir en directe —de 6 a 8 h de la tarda— per Internet, cada un dels deu Debats , des del blog www.sermestreavui.cat  que en difondrà informació a través de les xarxes socials. Us convidem a seguir-los i a participar-hi com a públic.
Trobareu la informació detallada en l’enllaç que us ajuntem.

Logotip

Cicle de debats què vol dir ser mestre avui?

Es portaran a terme l’endemà de l’emissió per TV3 de cada capítol de la sèrie Mestres, a partir de la seva estrena el 31 de gener. 

Els debats reflexionaran al voltant de la funció social dels professionals de l’educació i estaran vinculats a les temàtiques que es tractaran als capítols.

Se’n faran a Barcelona, Tortosa, Manresa, Lleida, Mataró, Reus, Girona, Igualada, la Seu d’Urgell i Vic. 

Es podran seguir en directe per Internet via streaming i, a més, tindran rèplica 2.0. S’ha creat un blog específic sobre els debats (www.sermestreavui.cat) i la informació que generin es difondrà a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter, Flickr i Slideshare. A la vegada, la informació a les xarxes socials retroalimentarà els debats pre