Lectura de textos d’Andreu Gabriel Tomàs: El poble dels homes tristos.

El poble dels homes tristos  

El poble dels homes tristos és un recull de relats sobre persones que actuen sense fer res, que ploren sense tenir cap motiu per plorar, que caminen sense arribar enlloc. Més enllà d’això, no hi ha gaire res més. Tan sols migdiades que deixen la boca pastosa, nits berlineses, padrines i nétes i balancins, sopars d’antics esportistes, trajectes interromputs, desgràcies indiferents, suïcidis frustrats, fills que no vindran, casetes al camp, creixements invertits, pobles de fracassats feliços, papallones a la panxa, biografies des del bany i finals previsibles. 


La presentació anirà a càrrec de l’autor.

Andreu Gabriel (Barcelona, 1981) és llicenciat en Periodisme i Teoria de la Literatura i Literatura Comparada. Ha col·laborat en diversos projectes editorials impulsats per institucions culturals (Fundació Antoni Tàpies, Museu d’Història de Barcelona, Institut d’Estudis Catalans i l’editorial Avenç) i ha publicat articles a revistes com Serra d’Or o Formats. També ha tingut cura de les edicions de Focs follets, de Marià Aguiló, i de Contes d’un filòsof i Contes de glòria i d’infern, de Diego Ruiz.

Es comptarà amb les veus de: Montserrat Auqué, Dolors Esquerda, Jordi Francesch i Dolors Juanpere, i la direcció de: Dolors Juanpere.

17 de gener de 19:30 a 21:00


CENTRE DE LECTURA


C. Major, 15 43201 Reus

TecnoRevolució. Descobreix els avenços en tecnologies convergents


La majoria de les persones quan sentim paraules com ara “nanotecnologia” o “biotecnologia” pensem en una cosa molt allunyada del nostre dia a dia. Aquesta exposició pretén demostrar com n’estan, de presents, aquestes tecnologies a la vida de tothom. Des de l’àmbit sanitari, passant per l’art, fins a la vestimenta, la tecnologia inunda tots els aspectes de la vida.

Amplia la imatge. "TecnoRevolució. Descobreix els avenços en tecnologies convergents". Imatge 01 (Obre en una finestra nova)
“TECNOREVOLUCIÓ” està estructurada en tres àmbits ben diferenciats, que permetran a l’usuari conèixer, experimentar i jugar amb alguns dels avenços més revolucionaris del món tecnològic. Audiovisuals que mostren de manera clara i amena cada una de les tecnologies que formen el fil argumental de l’exposició: la nanotecnologia; la biotecnologia, les TIC (tecnologies de la informació i la comunicació), i les ciències cognitives i la neurociència. Aplicacions que ens apropen a les tecnologies d’una manera experimental i divertida. Per acabar el recorregut, les visites de centres escolars podran dur a terme un taller educatiu en el qual es treballarà amb robots que es comporten com éssers vius.
Podeu trobar l’exposició itinerant a:

Plaça de la Llibertat
Reus

De l’11 al 30 de gener