Programa sobre accessibilitat a REDES RTVE amb la col·laboració d’alumnes del CRE ONCE Barcelona

Ja podeu visualitzar el programa sobre Accessibilitat emès a RTVE 2, el passat diumenge 3 de juny, dins del programa REDES d’Eduard Punset.

Enllaç directe al programa.

Redes – Conocimiento accesible para todos

Ver vídeo Redes - Conocimiento accesible para todos

En aquest programa a més de veure com es treballa amb les noves tecnologies al CIDAT i al CRE de Madrid, també podeu veure els reportatges realitzats al CRE ONCE Barcelona amb l’Equip d’atenció precoç amb alumnes i pares d’alumnes, i un grup d’alumnes de P5 jugant a l’aula de Tecnologia Infantil i els seus mestres.

Moltes gràcies a tots per la vostre col·laboració!

També agraïm la col·laboració de Joaquim Fonoll del Departament d’Ensenyament en el préstec d’aplicatius de treball utilitzats a l’aula de tecnologia infantil (aplicatius de la webcam, l’alfombra i els objectes RFID). Més informació a la seva pàgina web.