HALLOWEEN LUNCH

0

Un dinar de Halloween original i divertit per les mestres que enguany estudiem anglès a l’escola.

Gràcies Cris!

APRENDRE ANGLÈS

lecon-anglais-650x461

Aquest curs em sembla molt pràctic: http://www.mansioningles.com/nuevocurso.htm

En aquest també hi trobareu vocabulari i frases per viatjar a l’estranger: http://www.curso-ingles.com

Aquest potser també està bé, és de la BBC: Learning English – Home

NO A LA LLEI WERT!

CALENDARIS MENSUALS

1

Si aneu a aquest enllaç podreu obtenir calendaris mensuals en català de l’any que vulgueu (en format PDF). També podeu triar el format (vertical/horitzontal).

Si us voleu estalviar feina a continuació trobareu els que necessiteu pel curs 2012-2013 en fomat horitzontal.

SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE I DESEMBRE DE 2012: document PDF

GENER, FEBRER, MARÇ, ABRIL, MAIG I JUNY DE 2013: document PDF

MILLORAR L’ORTOGRAFIA

0

Si cliqueu aquí podreu accedir directament a a la presentació.

HISTÒRIES DIGITALS

0

El curs passat la creació d’històries digitals va entusiasmar als nens i nenes de la meva classe de 3r de primària, tan als més eixerits com als que tenen més dificultats d’aprenentatge, tan als autòctons com als nouvinguts.

En aquesta presentació hi podreu veure un resum del projecte.

PROGRAMACIÓ: document pdf
VALORACIÓ POSITIVA DELS COMPANYS: document pdf

HISTÒRIES DIGITALS: Vídeos

AFICIONS I LLOCS: Vídeos

0

jabali1 Des de temps antics la humanitat ha intentat reproduir el moviment.

Actualment la tecnologia ens proporciona nombroses eines per fer-ho.

Amb la web 2.0 podem compartir les nostres creacions i tenir fàcilment accés a les d’altres persones.

Inserir vídeos des del YOUTUBE al BLOC és fàcil, aquí trobareu algunes orientacions.

Si us interessa l’edició de vídeo, en aquest enllaç hi trobareu tutorials de diferents programes:

WINDOWS MOVIE MAKER per Windows

KDENLIVE per Linux

També es pot editat vídeo des de la web 2.0: JAYCUT, YOUTUBE

I per acabar: Mesures d’arxius de vídeo

LES PISSARRES DIGITALS

0

Les PDI (Pissarres Digitals Interactives) han arribat a l’escola!

Enguany en tenim una a tercer i una altra a cinquè.

Es pot utilitzar simplement com a projector de l’ordinador o com una pissarra  amb molt  potencial, és a dir, un lloc on es pot escriure i posar imatges, fer anotacions, desar tot el que s’ha fet i tornar-ho a recuperar en un altre moment…

Ara cal aprendre a utilitzar-les i a la xarxa trobem molta informació per ajudar-nos.

LES PISSARRES DIGITALS INTERACTIVES: UNA NOVA EINA DE TREBALL A L’AULA. Col·lecció TAC-3

CURS DE FORMACIÓ DEL PROFESSORAT: INICIACIÓ A L’ÚS DE LA PISSARRA DIGITAL INTERACTIVA

Apren a Utilitzar Les Pissarres Digitals Smart Board

alexandria
És una biblioteca de recursos digitals. Si cliqueu aquí trobareu propostes elaborades per les PDI.

ÀNIMS I BONA FEINA!

PUBLICAR DOCUMENTS

0

A la xarxa podem trobar diversitat d’espais on allotjar documents que haurem creat en diferents formats (odt, doc, pdf, odt, ppt…)
Aquí us deixo un parell o tres d’exemples:

Animals: A Presentation

TECNOLOGIA I METODOLOGIA?

3

Aquest vídeo planteja de forma simple i divertida  el que hauria de ser una reflexió seriosa tant en els claustres de mestres com en les altes esferes del departament d’educació.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/IJY-NIhdw_4" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Ah! Els que vulgueu inserir un vídeo del Youtube a un article o una pàgina del bloc i tingueu dubtes, cliqueu aquí.

PARTICIPEU EN EL DEBAT APORTANT ELS VOSTRES COMENTARIS: TECNOLOGIA/METODOLOGIA?