AMPA

L’Associació de Mares i Pares de l’escola Cor de Maria de La Bisbal us convida a ser membres de l’Associació per tal de sumar esforços i recursos econòmics per complementar aquells que ofereix l’escola.

Actualment l’Associació s’encarrega d’organitzar alguns esdeveniments lúdics a l’escola com la Castanyada, la Xocolatada per Santa Montserrat i la Festa de Final de Curs; col·labora econòmicament en l’auxiliar de conversa en llengua estrangera i en la psicòloga contractades per l’escola i fa aportacions econòmiques durant l’any per comprar diferent material pedagògic del qual gaudeixen tots els alumnes de l’escola.

També organitza altres esdeveniments per recaptar diners per l’Associació com la venda de llibres per Sant Jordi o la loteria i panera de Nadal.

Durant el curs escolar, els membres de la Junta de l’AMPA realitzen reunions de seguiment amb l’escola per tractar temes que afecten l’alumnat i les seves famílies.

L’AMPA es coordina amb les altres AMPES del municipi per organitzar esdeveniments conjuntament i també amb les altres AMPES de la resta d’escoles que pertanyen a la Fundació Cor de Maria per tractar temes que són d’interès conjunt.

Altres beneficis de ser membre de l’Associació consisteixen en gaudir de descomptes en la compra de llibres i en les excursions de final de curs.

L’AMPA celebra l’Assemblea General Ordinària al mes d’octubre i us anima a tots els socis a assistir-hi.

El cost anual de ser soci de l’AMPA és de 64 € per família. Aquest import es cobra en dos rebuts (32€ al mes de juliol i 32€ al mes de febrer).

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos als membres de la Junta Directiva de l’AMPA o al email ampacordemarialabisbal@gmail.com.

Junta actual de l’AMPA (octubre 2018)

Mònica Lloveras, Nuri Pruneda, Joan Alabau, Pol Fages, Laura Brancós, Xevi Gamero, Carme Sais, Lídia Sala, Sílvia Catà, Cesca Pons i Marta Geronès.