Carter Reial i 21 desembre

De part de l’AMPA us volem informar que demà, dimecres 19, ens visita a l’escola el patge i el carter reial, i els vostres fills i filles (infantil i cicle inicial) podran saludar-lo personalmet i entregar-li la carta, preparada a l’aula, amb els seus millors desitjos.

A més, cada alumne es podrà fer una fotografia amb el patge, la qual podreu passar a recollir el proper divendres 21 de desembre de manera gartuïta pels socis i pel valor d’1€ els no socis.

D’altra banda, us volem comunicar que el divendres 21 de desembre, i en previsió d’algunes accions reivindicatives, es poden veure afectades algunes vies de comunicació. A l’escola no tenim previst canviar la programació del dia, així que en principi farem entrega de les notes, cantada de nadales i unes representacions al Mundial per l’alumnat d’ESO en relació el Projecte Interdisciplinari. Us recordem que l’horari lectiu és de 9 a 13h i que estarà disponible el servei de menjador, però només fins a les 14h.

Aprofitem per desitjar-vos uns Bones Festes de Nadal i un bon inici d’any!

Equip Directiu