Trobareu més informació a:

Programa de Fruita a les Escoles

Activitats educatives del programa

Calendari Solidari 2019

Un any més us oferim l’oportunitat de col·laborar amb projectes solidaris a través de la compra del calendari de l’escola.

Els podreu adquirir per 6€ durant la setmana del 10 al 14 de desembre a les 9:00h i a les 15:00h. Trobareu una parada al pati amb els alumnes de 5è de primària.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Publicat dins de Actualitat | Comentaris tancats a

Xerrada + Show Cooking

Com cada any, el Col·legi Cor de Maria participa al pla de promoció del consum de fruites i llet a les escoles, iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Aquest pla consisteix en la distribució gratuïta de fruita i hortalisses fresques als escolars de segon cicle d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys), amb l’objectiu de promoure’n el consum com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Dins aquesta iniciativa, us convidem al taller sobre alimentació saludable i un show cooking en directe que farà una dietista-nutricionista de l’equip Vet aquí un àpat.

Aquesta activitat va dirigida a les famílies i professorat , amb l’objectiu que conegueu els beneficis i importància d’aquests aliments per mantenir una dieta saludable i variada tot l’any, i descobrir noves formes d’aconseguir-ho.

Dia: dimarts 4/12/2018

Hora: 20:00 h

Espai: menjador de l’escola.

Agrairem confirmeu la vostra assistència al correu cordemaria@cordemarialabisbal.cat o al telèfon de l’escola 972 640 162.

Col·legi Cor de Maria

Eleccions representants famílies Consell Escolar

Us volem recordar que demà, dijous 29 de novembre, estan previstes les eleccions dels representants del Consell Escolar.

En la secció de pares i mares dels alumnes s’han presentat dues candidatures, les quals podreu votar durant tot el dia a secretaria. Allà hi trobareu les paperetes i l’urna. Només recordar-vos que heu de marcar els dos candidats i dipositar el vot després d’identificar-vos correctament davant dels membres de la mesa electoral.

Les dues candidatures presentades són les de la LÍDIA SALA FIGUERAS i la d’en DANI VANCELLS PONS.

Moltes gràcies per la vostra participació.

Comissió electoral

Eleccions per renovar el Consell Escolar

Hola famílies,

Us animem a presentar-vos com a candidats per formar part del Consell Escolar del centre. Us deixem el cartell que us busca…

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

Benvolguts membres de la comunitat educativa,

Aquesta setmana s’ha iniciat el procés de renovació del Consell Escolar.

Enguany cal renovar dos membres dels representants parentals, els dos alumnes i dos representants del professorat.

Al taulell d’informació de secretaria de l’escola podeu trobar-hi els censos electorals de cada sector per tal de poder verificar que hi sou o poder fer la reclamació pertinent. A més, hi trobareu el calendari electoral i l’actualització de tots els passos.

També us animem a presentar les vostres candidatures abans del 20 de novembre. En el següent enllaç hi trobareu el document per fer la petició de candidats o també adreçant-vos directament a secretaria.

Les eleccions es realitzaran el proper dijous 29 de novembre.

Ja us anirem actualitzant la informació a mesura que avança el procés.

Salutacions,

Titularitat i Direcció del centre.

XERRADA PER FAMÍLIES

XERRADA PER LES FAMÍLIES – 25 OCTUBRE

Recordar-vos que aquest dijous 25 d’octubre a les 20:30h a la sala polivalent teniu una xerrada sobre com podem enfortir els vincles afectius amb els nostres fills/es tot millorant la comunicació. La ponència anirà a càrrec del sr. Joan de Moyà, gràcies a l’assessorament de l’editorial Barcanova.

Us hi esperem!

NOU TRACTAMENT PISTA ESPORTIVA

El dimarts 9 d’octubre vam poder comprovar que el tractament de la nova pista esportiva de l’escola és incompatible amb la humitat i l’acumulació d’aigua. Per aquest motiu alguns alumnes van caure i ràpidament vam tancar l’accés a la zona.

Avui mateix, hem acordat amb l’empresa que va realitzar l’actuació durant l’estiu el nou tractament antilliscant per tal de solucionar el problema, i per això restem pendents de la seva aplicació, que esperem que es pugui fer el més aviat millor.

Mentrestant, us demanem paciència i que pugueu entendre, tan vosaltres com els vostres fills i filles, que durant uns dies la pista només s’utilitzarà si les condicions ho permeten, per tal de garantir en primer terme la seguretat dels alumnes i el personal del centre.

Aprofitem per demanar-vos disculpes per aquest fet no desitjat i ens comprometem en solucionar-lo en breu.

Atentament,

Equip Directiu.

XERRADES PER A LES FAMÍLIES

Us informem que aquest primer trimestre ve carregat de xerrades educatives pensades per vosaltres. Us animem a participar a totes elles, i que us puguin servir de suport en l’acompanyament dels vostres fills i filles.

En primer lloc, des de l’escola i gràcies a l’assessorament de l’editorial Barcanova us proposem acompanyar-nos a la xerrada:

En segon lloc, també us convidem a una breu xerrada sobre salut lligada amb el treball de recerca d’una alumna de l’Institut de la Bisbal, que tindrà lloc a la sala polivalent:

Per últim, informar-vos que les AMPAs del municipi han organitzat un interessantíssim cicle de xerrades educatives sota el lema Parlem d’educació a la Bisbal d’Empordà: