5 thoughts on “Sou uns verbívors de soca-rel?

  1. Liz

    hola susana .Et deixo la meva encosta .M’ha dit que em falta complementa la meva dieta
    omnínovora amb una mica més de verb..fins aviat!! liz

  2. Brenda Muso

    hola Susana ! La encosta .M`ha dit que hauria de complementar la meva dieta omnívora.
    fins aviat!!! brenda

  3. Sianny Alvarado

    hola susana…haurias de completar omnívora amb un mica més de verd. Ja ho saps:jugar, llegir,tal vegada escriure.
    fins aviat

  4. jessica henao ruiz

    Hola sóc Jessica ….. Haurias de completar omnívora amb un mica més de verd.
    Ja ho saps: Jugar, llegir, tal vegada escriure.

    fins aviat !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *