Benvinguts nens i nenes de 2n!

Aquest serà el lloc on treballarem i descobrirem moltes coses sobre les màquines, els invents i les èpoques de la història.

COM FUNCIONARÀ LA NOSTRA SMARTCLASSROOM

prd_class_iso_access

Una Smartclassroom és una aula on els alumnes treballen per grups i on els recursos disponibles per a aprendre són molt variats i divertits. Així, els alumnes, per exemple, poden seure a una catifa per parlar sobre alguna cosa tots junts, poden fer servir les tauletes per fer activitats o poden treballar en grups on tots aporten idees i opinions entre moltes altres coses.
Nosaltres hem convertit la classe en un lloc com aquests, on tindrem la possiblitat de fer servir TIC per aprendre(noves tecnologies). També tindrem un racó amb una catifa i coixins i taules ordenades per grups per poder treballar més còmodament amb els companys.
En aquesta aula, la mestra serà una guia qui ajudarà als alumnes a investigar i aprendre més coses i no farem servir el llibre de text ja que les activitats que farem, com hem dit, intentarem que siguin una mica més lúdiques.

Com haurem de treballar?

Tindreu una graella a la classe on hi haurà les tasques que heu de fer en grup, tant del tema “Les màquines i els invents” com de “Les èpoques de la història. Les heu de fer de forma ordenada i cada vegada que acabeu haureu de posar un gomet amb l’autorització de la mestra per saber que aquesta tasca ja la teniu superada.

Com ens organitzem?

Us repartireu en 4 grups de 4 i 2 de 3 i cada grup escollirà un color. A la graella de classe escriureu el nom dels membres del grup a sota de cada color i quan una tasca estigui acabada posareu un gomet del color de l’equip
graella tasques

Com s’han de fer les tasques?

Les tasques es realitzen amb els grups que hem pactat i s’han de fer per ordre. Per exemple, no puc començar a fer la tasca 2 sense haver acabat la tasca 1.

Què farem a les tasques amb codis QR?

Per realitzar les tasques amb codis QR haureu d’escanejar el codi amb les tauletes i directament us portarà a l’activitat. Per exemple, un codi ens pot portar a una pestanya del bloc o a una aplicació on fer un joc, un conte…

Post_87_codigo_qr_educacion1

Què farem a les tasques sense codis QR?

Al tauler hi haurà instruccions de què fer però recordeu que la mestra ens ajudarà i ens orientarà en quina activitat es farà.

Què fem quan acabem l’activitat?

A la pestanya del tema on esteu, hi haurà un apartat anomenat “Per saber-ne més…” on podreu trobar més jocs i activitats on passar-ho genial. També hi ha la pestanya “Ja sòc un expert” on podeu veure vídeos amb explicacions vostres i “L’àlbum” on s’aniran penjant fotos de tot el que feu.

lenguaje_oral

Publicat dins de General | 1 comentari