Conjunt instrumental

Les noies i nois de tercer estem treballant el conjunt instrumental.

A través de la pràctica instrumental realitzem un treball en equip, aprenem junts elements del  llenguatge musical, millorem la nostra atenció,… i ens ho passem molt i molt bé!

Esperem poder-vos fer un concert ben aviat!!

Amb els animals, no tot s’hi val!

Una tortuga pot ser la nostra mascota? I un mico? Podem tenir un gos a casa? Què cal fer si en tenim un? Què li cal, a la nostra mascota, per estar bé? Podem dedicar-li el temps que necessita? Per què hi ha gent que abandona els seus animals de companyia?

Aquestes i moltes més són preguntes que ens hem fet al començar aquest projecte a segon.

A través de notícies reals, buscarem i aprendrem informació sobre els animals vertebrats, les seves característiques i necessitats. A partir de tot això, podrem saber si un animal pot ser o no una mascota.

Ens hem plantejat un repte: farem una campanya de conscienciació per reduir l’abandonament i el tracte inadequat de les mascotes.

Piscina 3r

Aquest curs 2021/22 els nens i nenes de tercer han realitzat una activitat que ofereix el Servei d’Esports de l’Ajuntament de Figueres a tots els alumnes de 3r.

Aquesta activitat té l’objectiu d’adquirir un domini bàsic en el medi aquàtic que pretén educar en valors mitjançant l’aprenentatge de valors i la interacció entre la educació física i les activitats aquàtiques.

Aquest curset ha tingut una durada de 12 sessions de 45 minuts els dilluns, dimecres i divendres. Els alumnes han estat distribuïts en dos grups segons el seu nivell. El grup avançat ràpidament ha passat a la piscina gran a on els han ajudat a millorar la seva tècnica i els alumnes que no sabien nedar han començat a la piscina petita fins agafar suficient confiança amb l’aigua i tècnica i han pogut passar a la piscina gran per començar a nedar amb algun tipus d’ajuda.

A cada sessió també han tingut un temps recreatiu a on han pogut gaudir jugant a l’aigua per aconseguir una diversió i benestar relacionada amb la piscina, l’últim dia els pares van poder venir a veure el progrés dels seus fills.

Matemàtiques amb Innovamat

Aquest curs 2021/22 els nens i nenes de segon han començat a treballar les matemàtiques amb Innovamat!

S’organitza  al voltant de tres eixos on es treballen competencialment els continguts amb metodologies diverses: “Laboratori dels Nombres”, “Aventures” i “Plataforma”.

El “Laboratori de Nombres” es porta a terme dos dies a la setmana on es treballa manipulativament la Numeració i Càlcul.

Les “Aventures”  es fan en un tercer dia i  es presenten Reptes matemàtics de diferents continguts,  que han de resoldre tots junts.

La “Plataforma digital  Innovamat”  els ajuda a consolidar l’aprenentatge dels continguts treballats i la realitzen  individualment amb les tauletes  i auriculars de l’escola un dia a la setmana.

Els agrada moltíssim!!

Podeu veure algunes fotos clicant la imatge.

Innovamat Education - Bett at ExCeL London | The world's leading education technology show