COMENIUS

Després de l’èxit en les passades edicions, aquest any s’intenta iniciar un nou projecte COMENIUS 2011-2013. Aquest abordaria les matemàtiques des de educació infantil fins a primària donant especial èmfasi en l’ús de les TIC.

Dins el projecte COMENIUS d’enguany, anomenat “LIVING MATHS”, hem començat a fer la primera activitat.

Es tracta de treballar les següents formes geomètriques: el triangle, el quadrat, el rectangle i el cercle.

El dijous 12, els nenes i nenes d’educació infantil i cicle inicial vam sortir de l’escola per buscar aquestes formes al carrer. Aqui teniu les fotos!!

Després de mesurar les formes i traslladar-les a escala al pati de l’escola, vam acabar fent una mandala.

Aqui teniu l’enllaç per anar a la pàgina del google sites on tenim totes les activitats que hem anat fent.

https://sites.google.com/site/comeniusprojectlivingmaths/

El passat mes de maig els nens i nenes de cicle mitjà i superior de les dues escoles de la ZER vam anar de colònies a Hawkhirst, a Anglaterra juntament amb els nens i nenes de l’escola Cocquet park de Whitley Bay, que també formen part del nostre projecte comenius.
Ens ho vam passar molt bé. Aqui podeu veure algunes fotos:

El passat mes de març els nens i nenes de la ZER vam fer la jornada de mates. Ens ho vam passar molt bé. Al final ens van donar un diploma i tot!!! Mireu:

One thought on “COMENIUS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *