El racó de parlar de P4.

L’expressió oral és un aspecte fonamental a treballar en tota l’etapa d’Educació Infantil, ja que és a través del llenguatge oral que els infants comuniquen, expressen i verbalitzen els seus sentiments, experiències, necessitats, descobriments…

És per això, que aquesta semtana a l’aula de P4 hem decidit muntar un nou racó. El racó de parlar. Aquest raco consisteix en un micròfon i uns altaveus de manera que els nens i nenes poden enregistrar notícies o edeseveniments importants per ells/es.

Escolteu a l’Ivan que ens explica.

I mireu quin dibuix ha realitzat per acompanyar aquesta notícia.

Autor: Ivan

El racó dels poemes recitats.

Aquesta setmana a l’aula de P5 s’ha muntat el racó dels poemes recitats.

En aquest racó els nenes i nenes que vulguin poden anar i recitar poemes. Tots serà enregistrat amb un nou programa que hem descobert (l’Audicity), poc a poc els anirem penjant al bloc.

Mireu la Júlia com ho fa.

Benvolgudes famílies.

Hola a tots i a totes.
Som l’equip de mestres de l’escola “GROGA”. Aquest curs hem decidit que utilitzarem aquest bloc per poder compartir coneixement sobre temes relacionat amb l’educació. Així com també perquè pugueu veure la documentació que fem dia a dia a l’escola sobre els aprenentatges, les sortides, les descobertes que fan els nostres alumnes i els diferents projectes que estem realitzant.

Setmanalment les mestres d’educació infantil anirem publicant noves notícies perquè descobriu la vida de l’aula com nosaltres ho fem diàriament, i d’aquesta manera pugueu acompanyar i compartir des de casa les descobertes i els aprenentatges que fem a l’escola.

També ens agradaría que participéssiu activament tot generant preguntes o aportant informació.
L’equip d’educació infantil ús dóna la benvinguda.