VIATGE A GRÈCIA

Aquest mes de maig tres de les nostres mestres (Mireia, Carolina i Sandra) han viatjat a Atenes, Grècia, a conèixer el sistema educatiu grec, visitar l’escola 7ª Agii Anagiri, i compartir amb el professorat de Turquia, Bulgària, Polònia i Grècia.

Ha estat una experiència molt enriquidora i profitosa.

Us invitem a veure algunes fotos de la nostra estada a Atenes.

CARTOONS IN EUROPE!!

Aquest curs 2010-2011 la ZER Montsià continua treballant el projecte Comenius “Comics and Cartoons in Europe”.

La temàtica actual són els còmics, per la qual cosa totes les activitats que el nostre alumnat realitzarà tindran com a fil conductor figures de còmic catalanes i populars.

A Educació Infantil i Cicle Inicial es treballarà a partir de Les Tres Bessones i Baby Triplets.

I, a Cicle Mitjà i Superior es basaran en Lola i Virginia.

Us invitem a visitar la pàgina web e-twinning on els 5 països participants en el projecte compartim els treballs realitzats per l’alumnat. Esperem que us agradi!!

Nice to meet you!!

Ha estat una setmana esgotadora però ens ha fet molt feliços a tots.

Els convidats han quedat encantats amb tots nosaltres.

En a quests pocs dies han pogut visitar les cinc escoles de la ZER i alguns llocs d’interés del nostre territori.

Aprofitem per agraïr a mestres, alumnes, famílies,  Ajuntaments, Centre de Recursos, entitats locals  i a tots els amics de la ZER que ens han ajudat a fer innolvidable la seva estada a les notres terres.

Sense vosaltres no hauria estat possible.

I sobretot, moltes gràcies a les nostres English Teachers i a la Comissió Comenius de la ZER, que han fet una feina genial.

A dalt us en mostrem algunes imatges.