JA PODEM SENTIR TOTES LES ENTREVISTES ALS EXALUMNES

Aquí teniu les entrevistes que van fer els nens i nenes de 5è el passat 15 de desembre a exalumnes de l’escola.

Tant si veieu (i sentiu!) el resum, com si sentiu les entrevistes senceres podreu descobrir coses molt interessants….

  • Sabeu què és la Mà negra?
  • Com era el pati abans?
  • A què jugaven els nens i nenes d’abans?
  • Hi havia piscina? Es podia parlar el català? …

Tot això i molt més ens ho han explicat el Rasquí, l’Antonio, el Francisco, el José, la Marisa i la Rosario. Moltes gràcies!

Aquí teniu les entrevistes i el resum.

Download El resum de les entrevistes

Download Antonio

Download Francisco

Download José

Download Marisa

Download Rasquí

Download Rosario


Accions

Informacions

Cap resposta

Una resposta a “JA PODEM SENTIR TOTES LES ENTREVISTES ALS EXALUMNES”

19 02 2011
carlos (14:52:25) :

Noies i nois, m’ha agradat molt escoltar les entrevistes que vau fer a exalumnes. Jo també vaig gaudir d’aquests passadissos i aules clares,on sèiem en pupitres, quan nois i noies no ens vèiem més que a l’entrar. Jo tenia la sort de venir acompanyat d’uns germans bessons, menors que jo, i del pare, també mestre dels petits al mateix centre. Vull recordar noms anònims de mestres extraordinadris en algunes coses com el Sr. Gras, el Sr. Armada i especialment el Sr Leoncio Garcia, que un dia es va treure l’americana i en mànigues de camisa ens va cantar una nadala de la seva terra. Genial!!
Amb afecte
Carlos Babí

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>