Un bon llibre per llegir amb els nens de C.Inicial és “Dos ratolins de bosc” de Pere Martí.
A “Dos ratolins de bosc” l’autor ens parla de l’amistat que sorgeix entre dos ratolins completament diferents, el tímid Blanquet i l’intrèpid Tolí, de totes les aventures i experiències que comparteixen dos éssers de la mateixa espècie però amb caràcters del tot oposats.
En Pere Martí molt amablement va venir a fer una xerrada a l’escola als nens del C.Inicial i va contestar totes les seves preguntes, aquí en teniu una petita mostra.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/O0Oz0LQt1to" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Els nens van preguntar moltes coses al Pere Martí:
Per què vas posar aquest títol al llibre?
per-que-li-vas-posar-aquest-titol.MP3
Per què vas escriure aquest llibre?
per-que-vas-escriure-aquest-llibre.MP3
Per què els dos personatges són dos ratolins?
per-que-els-dos-personatges-son-dos-ratolins.MP3
A quina edad vas començar a escriure?
a-quina-edad-vas-comencar-a-escriure.MP3
Quin conte era el teu preferit quan eres petit?
quin-conte-era-el-teu-preferit-quan-eres-petit.MP3
Signes autògrafs?
T'agrada escriure?
T'agrada escriure contes?
T'agrada viatjar?
T'has passat mai una nit sense dormir per escriure?
thas-passat-mai-una-nit-sense-dormir-per-escriure.MP3
En Pere ens va explicar quins són els llibres que ha escrit:
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/G4qqsD2MmYg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Els nens li van oferir un relat inventat per ells amb les il·lustracions del llibre:
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/uR__7MhU3XE" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Bloc molt interessant per mestres i nens de primària. M’ha agradat molt tot el tema dels ratolins de bosc, i de la Mercè Rodoreda.
M’ha agradat molt el bloc. M’agrada l’audio presentat així com els articles recents.