Bon dia nens i nenes de Cicle Mitjà!

Comencem una nova setmana!!!

Les mestres del cicle estem molt contentes de veure totes les vostres feines i comprovar que tot i el confinament esteu actius. 

Ens heu fet arribar moltes imatges dels vostres codis secrets i altres jocs de taula que heu realitzat. Els hem trobat molt creatius, imaginatius i divertits… per aquest motiu us demanem que els conserveu i quan puguem tornar a l’escola ens agradaria que els portéssiu per poder-los compartir i jugar tots junts. 

Entre tant, esperem que els aprofiteu i jugueu amb la família!

Pel que fa a les feines, ja hauríeu de tenir al correu personal un missatge amb les propostes de la setmana. Si no és així com ja sabeu, estem localitzables als correus d’aula. Ens ho comuniqueu i ho solucionem!

Per motius d’organització, tenint en compte que fins dilluns podeu enviar deures, enviarem les tasques el dimarts. Això ens permet a la Carme i l’Anna fer un bon recull de feines i tancar la setmana anterior.

SANT JORDI 23 D’ABRI

Com ja sabeu aquesta setmana serà el dia de Sant Jordi. Aquesta diada serà diferent de la resta però, tot i la situació actual, seguirà sent un dia molt especial. 

No us volem atabalar amb més feines.Teniu les propostes de plàstica per fer roses.

Així que des d’aquí només us compartim l’enllaç a la revista Cavall Fort , que ha penjat les revistes de manera gratuïta al web.

Que la lectura i la diversió feta amb lletres arribi a totes les cases

dels nens i nenes de cicle mitjà.

Revista infantil i juvenil Cavall Fort

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *