RACONS DE LLENGUA 4t

L’alumnat de 4t treballem la Llengua Catalana per mitjà de racons i material més manipulatiu. L’objectiu principal del material és reforçar sobretot l’expressió oral des d’un punt de vista més dinàmic i interactiu amb els companys i companyes. De quina manera?

Els oferim targetes amb personatges diversos que els permeten explicar petites històries inventades i, a la vegada, recordar quina és l’estructura que ha de seguir una narració. S’intenta utilitzar un vocabulari correcte, un bon to de veu i estructurar bé les oracions.

També, i a partir de jocs com el dòmino i el memory, adquireixen nou vocabulari d’ús quotidià i reforcen la separació de síl·labes. Respectant, a la vegada, les normes del joc.

Us deixem un seguit de fotografies per si voleu veure com treballem durant les sessions de racons.

 

Aquest article s'ha publicat dins de 4t, Activitats, CM i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *