Hola món!

Hola,  som els alumnes de 6è-A del CEIP Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, que amb l’ajuda de la nostra tutora intentarem donar-li forma a aquest bloc. La nostra classe actualment té una ratio de 21 alumnes, entre ells hi ha alumnes nouvinguts que presenten certes dificultats per a entendre el català; tot i què, amb el seu esforç, el nostre com a companys i el dels mestres aviat podran llegir els mateixos llibres de lectura que la resta de la classe.
L’objectiu d’aquest bloc és el de donar a conèixer a nois i noies de 10 a 12 anys les nostres opinions respecte als llibres de lectura que anem llegint en la nostra biblioteca d’aula: llibres llegits, autors, conclusió o opinió personal, etc.

Aquesta és la portada del llibre que estem llegint, i del qual ens visitarà els seu escriptor.

parallamps1.gif

A continuació, us presento la classe de 6è-A llegint el llibre d’Andreu Sotorra: