Comiat PADRINS I FILLOLS!

Avui hem fet l’última trobada entre fillols i padrins de l’escola. Hem compartit l’estona fent un dibuix que després els hem regalat als padrins i ells també ens en han fet un a nosaltres. Molts de nosaltres tenim 2 dibuixos perquè tenim 2 padrins. Així doncs, el curs vinent ens veurem més sovint ja que iniciarem l’apradrinament lector i cada setmana ens trobarem.

Aquí us deixo les fotos!

Publicat dins de Padrins | Deixa un comentari

ANIVERSARIS D’ESTIU!!!

Com que ja s’acaba el curs, avui hem celebrat els aniverasris d’estiu perquè tots i totes puguin tenir la seva corona. Així doncs, hem fet les corones de la CLAUDIA, el PASQUAL i la MIA CARLOTTA!!!

Quan sigui el dia del seu aniversari ja tindran la corona i s’enrecordaran de nosaltres.

AVIAT FAREU 4 ANYS!!!

ANEM A LA BIBLIOTECA DEL BARRI

Avui hem visitat la biblioteca del barri. Quan hem arribat ja ens estaven esperant. En primer lloc hem fet una volteta en silenci per tota la sala dels grans, on hem vist que hi havia llibres, revistes, diaris, pel·lícules, CD’s, ordinadors per treballar. I després hem passat a la sala de nens on la bibliotecaria ens ha explicat com funciona la biblioteca i ens ha explicat uns quants contes. Després hem pogut estar una estona mirant-ne lliurement.

Per acabar el matí hem pogut jugar una estona al parc.

Publicat dins de Sortides | Deixa un comentari

PSICOMOTRICITAT FINA

Ja estem acabant el curs, i una de les activitats que hem practicat molt a través dels tallers ha estat la psicomotricitat fina, per tal d’enfortir les nostres mans i sobretot els nostres dits. Ens agrada molt i cada vegada fem les propostes més de pressa.

Publicat dins de Psicomotricitat fina | Deixa un comentari

FESTA SOLIDÀRIA!

RECORDEU QUE AQUEST DISSABTE ES REALITZA LA FESTA EN FAVOR DE LA MARATÓ DE TV3 AL PATI DE LA NOSTRA ESCOLA. HI HAURÀ MOLTES ACTIVITATS, ACTUACIONS I SORTEIGS. ENCARA SOU A TEMPS DE COMPRAR LA VOSTRA ENTRADA SOLIDARIA. TAMBÉ EL MATEIX DISSABTE ES POT FER.

PSICOMOTRICITAT

Els dies de psicomotricitat els esperem amb moltes ganes perquè ens ho passem genial.

Iniciem les sessions amb la posada en marxa, fent algun joc de moviment, corrent o caminant. Després es realitza l’activitat del dia i finament es fa el tancament, amb una rotllana de conversa i exercicis de tornada a la calma.

Aquí us deixo unes quantes fotos de diferents sessions.

Publicat dins de Psicomotricitat | Deixa un comentari

PER MOLTS ANY, MIA!!!

Avui és l’aniversari de la Mia. Li hem fet la corona entre tots i ha bufat les espelmes.

Per molts anys!!!

Ja tens 4 anys!!!

LA MOSTRA EDUCATIVA!!!

Divendres, malgrat el temps no ens va acompanyar, vam poder realitzar la festa de la comunitat educativa. Aquest any, totalment diferent. Un mostra educativa per gaudir amb els vostres fills i filles d’una petita part del treball que han realitzat durant el curs. Exposicions, tallers, jocs i actuacions per a tots.

Moltes gràcies per la vostra assistència. Els nens i nenes en tenien moltes ganes. Tenir-vos a l’escola i poder-vos mostrar el que han fet per ells i també per nosaltres és molt important. Esperem que us hagi agradat!!!

Pels que no vau poder venir us deixo aquí algunes fotos del que vam fer a la nostra classe.

Publicat dins de General, Investigacions | Deixa un comentari

SORTIDA DE PROJECTE!

Ahir vam gaudir d’un dia molt xulo. En les nostres investigacions, del front “d’on surt la llet”, va sorgir la inquietud sobre les vaques i vam dirigir la sortida cap a aquest tema.

A Can Bordoi, la Montse ens va rebre amb jocs i ens va fer la visita de la seva granja d’una forma molt familiar i propera. Les explicacions clares i amb molta participació dels infants.

Van gaudir de veure els animals, tocar els vedells, alimentar els vedell grans que seran toros, veure les vaques embarassades, veure com es munyien amb el robot, també visitar la resta d’animalets que hi tenen (gallines, porcs, ovelles), l’hort, i fer un taller de fer formatge molt divertit.

A més, l’estona d’esmorzar i dinar estavem en un prat gran on el temps se’ns va fer curt. Un dia de sol, preciós on hem après coses noves, hem reforçat alguns dels aprenentages que haviem estat treballant a l’aula i hem pogut viure d’aprop la vida de les vaques a la granja.

Aquí podeu veure les fotos:

Publicat dins de Sortides | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, IZAN!

Ahir va ser l’aniversari de l’Izan. I tots junts vam fet la corona i vam cantar les cançons.

Ja tens 4 anys!!!