MÚSICA

Divendres, a l’estona de música, vam estar experimentant amb alguns intruments. Vam anar-los presentant i després vam fer un petit concert de cançons marcant ritmes i provant els diferents petits instruments.

Cliqueu per veure les fotos

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

DONAR SANG SALVA VIDES!

A l’escola estem fent un treball molt xulo liderat pels alumnes d’educació especial per promoure la donació de sang.

Una de les activitats va ser fer un lipdub per donar a conèixer la nostra proposta i anunciar que el dia 29 de gener totes les persones que vulguin i puguin podran venir a la nostra escola per a donar sang.

ANIMEU-VOS!

JOGUINES DE REIS

Divendres a la tarda vam compartir una estona de joc amb les joguines que ens van portar els Reis Mags. Abans de jugar cadascú va explicar a la resta de companys i companyes quina joguina portava i si es tractava d’algun joc explicava el seu funcionament. També hem explicat que cal compartir les joguines i tenir cura de totes elles. Quina tarda més divertida!!!

PER MOLTS ANYS, LAURA!

Avui és l’aniversari de la Laura. Hem fet la corona entre tots i ha bufat les espelmes.

Ja en són dos que hem posat al pastís del número 4.

Felicitats!!!

Publicat dins de Aniversaris | Deixa un comentari

CANÇÓ DE L’ABECEDARI

Segur que ja us deu sonar aquesta cançó de les lletres que tant ràpid se’ns ha enganxat i que cantem molt contents. Quan arriba el final, amb el tren de les lletres, busquem de seguida les nostres.

També estem aprenent una de les vocals:

Publicat dins de Activitats de classe | Deixa un comentari

LES INICIALS DELS NOSTRES NOMS!

Ja fa dies que treballem amb els nostres noms. És molt important per nosaltres i ens és fàcil engrescar-nos en el món de la lectoescriptura a partir dels noms propis perquè és molt significatiu. Cada vegada els identifiquem amb més facilitat. També comencem a traçar-los a la nostra manera. Tenim diferents materials manipulatius que ens ajuden a fer-ho.

D’entrada el veiem com una imatge global, i a poc a poc ens anirem fixant en el que ens ajuda a identificar-lo, per exemple, la lletra inicial. És la primera, la més important i aquesta setmana n’hem fet una corona ben xula. Després hem jugat a buscar els que tenien la mateixa lletra que nosaltres al seu nom.

CONTE DEL NINTO DE NEU!

Ja ha arribat l’hivern. Aquests primers dies n’estem parlant i hem explicat un conte d’un ninot de neu. També ens hem atrevit a dibuixar-lo i ens han quedat molt bonics. Aquesta setmana els veureu a la carpeta.

Aquí us deixo el conte, cliqueu per entrar a la web on el trobareu.

Publicat dins de Contes | Deixa un comentari

TROBADA AMB ELS PADRINS!

L’última setmana del trimestre vam tenir una trobada amb els padrins de l’escola, els nens i nenes de la classe dels gats futbolíssims, de 2n A. Tenien una sorpresa per nosaltres. Havien fet un treball molt bonic, amb unes capses ben decorades preparades per explicar un conte. Ens les van venir a ensenyar i a explicar. Així vam passar una estona plegats.

Gràcies padrines i padrins!!!

Publicat dins de Padrins | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, JORDI!

Ahir ja vam celebrar el primer aniversari de l’any. En Jordi ja té 4 anys, els ha fet els dies de festa i ahir li vam fer la corona entre tots i va bufar les espelmes.

FELICITATS, CAMPIÓ!!

Publicat dins de Aniversaris | Deixa un comentari

BONES FESTES, FAMÍLIES!!!

MOLT BONES FESTES A TOTES I TOTS!!!

DESITJO QUE PASSEU UNS MOLT BONS DIES I GAUDIU DEL TEMPS AMB ELS QUE ESTIMEU.

ENS VEIEM A LA TORNADA,

ROSA