Festa de la Castanyada

Com cada any a l’Escola celebrem la Festa de la Castanyada. Per començar amb força ens ha visitat la Marieta Castanyera que amb molt sentit de l’humor ens fa viure aquesta festa que tant ens agrada. Tant a Infantil com a Primària hem fet panellets i a la cuina ens han torrat castanyes. Com que aquest any ha plogut hem celebrat la festa a l’Escola. Per fer-ho cada classe ha preparat una petita representació per a les altres classes. A nosaltres ens ha tocat il·lustrar endevinalles relacionades amb la tardor que els nostres companys havien d’endevinar.  Bona castanyada a tots i totes.

3 thoughts on “Festa de la Castanyada

1. Eva

Quin treball més bonic! Felicitats a tots els bruixots i bruixotes per aquests dibuixos tan bonics!

Eva

2. Susanna

Moltes felicitats per la tria d’endevinalles i per aquestes magnífiques il·lustracions.

3. gerard

M’han agradat molt els dibuixos que vem fer tots plegats i jo penso que ens han sortit molt bonics.

Gerard