Conferència sobre “Les Cases de colònies”

En Marc M i en Roger ens han fet una conferència sobre “Les cases de colònies”. A la conversa final ha sorgit la idea de com podem gaudir de les coses senzilles que abans eren tradicionals. Tots haurem de tornar-les a recuperar tenint en compte la realitat econòmica que vivim.

6 thoughts on “Conferència sobre “Les Cases de colònies”

1. Blanca i Laura

Hola Bruixots, aquest ,missatge va per a tots però sor per a en Marc M i en Roger.
    Blanca: Ho veu fer molt be va ser molt divertida i a la vegada intrigant, no sabia que en les cases de colònies s’hi poguessin fer tantes coses Felicitats! ? (Per cert el vídeo va ser molt bonic)
    Laura: La conferencia va ser molt interessant i a la vegada original,jo tampoc sabia que a les cases de colònies es podien fer tantes coses. 😀
    Blanca i Laura: Moltes felicitaaaaaaats! <3 ?

2. Roger i Marc c

Hola Bruixots i Bruixotes sóc el Roger,
    Jo crec que veu escoltar molt i molt bé jo crec que aquesta conferència es mes per vosaltres que no l’altre que vaig fer doncs ara deixo que parli el Marc C adéuuuuuuu.

Hola Bruixots i Bruixotes soc el Marc c
    Ami em va agradar molt la conferència sobre les CASES DE COLÒNIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!L’hauríeu de tornar fer però a tota l’escola!!!!!!!!!!!!!!FELICITATS ADEU MARC CARCASONA AURIN

3. Jordi i Arnau.A

VA MOLA MOLT ES MOLT ORIGINAL FER-HO DE LES COLONIES ESPERO QUE SEGUIU AIXÍ 😀