#escolaacasa dijous 21 de maig – Art

Bon dia, petits i petites artistes! Avui som dijous i, per tant, toca activitat d’art. La nova proposta va relacionada amb la de la setmana passada, és a dir, amb la creació del vostre logotip i, per tant, de la vostra marca. El que us demano avui és que sigueu capaços de crear un anunci publicitari. 
Com ho fem?
1.El primer que haureu de fer és pensar quin producte i/o servei voleu publicitar. Podeu fer servir un producte que ja existeixi o bé crear-ne un vosaltres.
2.Pensar un eslògan: Un eslògan és una frase curta que ens convida a comprar, probar i/o anar a un lloc. Ha de ser una frase que enganxi i que ens ajudi a definir el nostre producte de la manera més creativa possible.
Exemples d’eslògans:
  • Nestlé: A gusto con la vida
  • Nike: just do it
  • Coca-cola: destapa la felicitat
  • Mc donalds: I’m love in it
  • Movistar: Compartida, la vida és més
3. Seguidament, heu de pensar de quina manera ho voleu fer: A partir d’un cartell o, bé, amb un anunci publicitari.
    • A partir d’un cartell publicitari: Per a fer el cartell publicitari podeu utilitzar tots aquells elements i/o tècniques de dibuix o artístiques que se us acudeixin: collage, dibuix lineal, carbonet i/o utilitzar un programa de l’ordinador com, el photoshop  per a crear els vostres cartells.
    • A partir d’un anunci publicitari: Si escolliu aquesta opció, serà necessari que graveu el vostre propi anunci amb una càmera i, després, em feu arribar la vostra gravació. Per a fer-ho haureu de buscar inspiració en anuncis de la TV i captar aquelles idees bàsiques que s’hi mostren.
En tots dos casos, serà necessari que hi aparegui: el nom del producte, l’ eslògan, la seva funció i el seu preu final (aquestes dades poden ser reals o fictícies).
A continuació us mostro uns exemples perquè us inspireu:
Exemple anunci publicitari
 
Exemple cartells publicitaris
 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *