ARTICLE DE LA SETMANA: Tehmine Sargysan i Anna Suau

FEM REBOSTERIA PER NADAL

Aquí podreu  fer galetes de per nadal

• 200 g de mantega
  • 200 g de sucre llustre
  • 1 ou gros
  • 500 g de farina
  • sal
  • canyella
  • nou moscada
  • vainilla
  • Glaça de sucre
  • 2 clares d’ou
  • 300 g de sucre llustre
  1. Per començar, poseu en un bol la mantega, el sucre llustre, la sal, la vainilla, la nou moscada, la canyella en pols, l’ou i la farina i remeneu-ho amb les mans fins aconseguir una massa ben espessa.A continuació, poseu una mica de farina sobre la taula, estireu la massa amb el rodet, talleu-la amb els motlles de formes i poseu-les al forn, en una safata coberta amb paper sulfuritzat, a 170 graus durant 10 o 15 minuts. Després, deixeu-les refredar.

I finalment, per fer la glaça, barregeu en un bol les clares d’ou i el sucre llustre, poseu la barreja en un cornet de paper i feu dibuixos sobre les galetes.

Finalment, per assecar la glaça, deixeu-les reposar durant un dia o poseu-les al forn a 80 graus durant una hora.

2. Resultat d'imatges de foto galetes Nadal

Bon profit i Bon Nadal!!

Themin i Anna

ARTICLE DE LA SETMANA: Enrique Arconada i Héctor Lerma

EL SIMULACRE A L’ESCOLA

Hola companys i companyes avui us parlarem del simulacre (d’incendi) que va fer-se fa un mes i mig .

Va ser just abans de l’hora del pati.

Vam anar a un parc del costat. Vam ser els últims en sortir de l’escola. Malgrat això, vam fer un bon temps  ja que van venir unes persones per dir com ho haviem fet. Més tard ,vam arribar l’escola i vam tenir quinze minuts de pati i, després, vam fer classe normal.

Resultat d'imatges de alarma

Enrique i Héctor

ARTICLE DE LA SETMANA: Adrià Cuenca i Víctor Salmerón

Hola nois i noies, el passat dimarts dia 20 vam anar al Teatre Principal de Terrassa a veure una obra de teatre sobre els drets dels infants DUDI (Dret Universal dels Drets dels Infants). La protagonitzaven nois i noies de 14 a 18 anys. Explicaven dues noies tots els drets que tenim,com per exemple: anar a l´escola, a menjar, a tenir educació etc…

Van fer una mini història, de que les dues noies es trobaven amb dues persones d´un altre planeta i no sabien els drets de les persones. També van fer una història que una nena estava jugant amb les seves nines, i el seu pare estava dient-li que estudiés enlloc  de jugar i, al final, va guardar la capsa, però  van trobar una nina que era del seu pare quan era petit i es van posar a jugar tots dos.  Al final van fer un musical.

Resultat d'imatges de drets dels infants

Adrian i Víctor