Colònies-2016 a Tarragona

Intercanvi amb la Bosbury Primary School

Després de setmana Santa, començarem un intercanvi de cartes amb la Bosbury Primary School de Bosbury, a Herefordshire. Ells ens escriuran en castellà i nosaltres els contestarem en anglès. A part d’això, hem creat una pàgina en el bloc de la classe per anar-hi penjant activitats que els puguin ajudar en el seu aprenentatge. Esperem que ells facin el mateix amb la revista de la seva escola.
Per si voleu donar un cop d’ull a la seva escola, aquí teniu l’enllaç:

Dictats d’ortografia catalana

HISTÒRIA DE CATALUNYA AMB CANÇONS

Aquest curs ens toca estudiar història de Catalunya i un dels suports que utilitzarem és el disc “d’Història de Catalunya amb cançons”. Aquí les teniu totes,  a veure si us les apreneu!

[youtube]https://www.youtube.com/playlist?list=PL841877335671B92F[/youtube]

Publicat dins de General | 1 comentari

ELS MÉS GRANS DE L’ESCOLA

Encetem el que, per a la majoria, serà el darrer curs a l’escola. Aviat marxarem cap a ESO i, segurament, sovint us trobarem a faltar. Però ens fem grans i la vida segueix. O sigui que, A TREBALLAR MOLT I A GAUDIR DEL TEMPS QUE ENS QUEDA ENTRE VOSALTRES.

laia hmariusnoehuglaia e

janjanamarcbertaelsa

gemmairis miris vmartípaupaula

rogerxevi

S’HA ACABAT EL CICLE MITJÀ!

IMG_2080

Ja som estiu (val a dir que una mica passat per aigua!) i segur que tots esteu molt contents d’estar de vacances ara que ja s’ha acabat el curs i amb ell el Cicle Mitjà. De fet, quan ens menjàvem aquest gelat a la Plaça de Vic ja s’ensumava el bon temps, que bo que va ser!

Espero que el temps compartit al llarg de dos cursos hagi estat profitós i que en guardeu un bon record com el guardo jo. Molta sort !!! Això si cal ajudar-la: amb esforç i perseverança.

Publicat dins de General, quart | 3 comentaris

L’ESTIU AL TALLER D’INFORMÀTICA

Publicat dins de General | 1 comentari

QUÈ T’EMPATOLLES?

IMG_2187

A mi m’agrada aquest llibre perquè és divertit i guai. Com per exemple: “Pere, Pau pintor pastera pinta portes per poc preu”.
N’hi ha molts de d’acudits i són molt guais, m’agraden molt.
Diuen que hi ha molts nens a qui els hi agrada aquest llibre.
També li agrada a la gent de la meva classe: “Una polla xica,pica, pollarica, camacurta i becarica va tenir set fills xics, pics, pollarics, camacurts i becarics. Sí la polla no hagués estat xica, pica, pollarica, camacurta i becaria, hagués tingut els set fills polls xics, camacurta i becarics “.
Us ha agradat?
A mi sí, m’ha agradat molt aquest llibre.

XEVI SORS

Publicat dins de General, Pla lector, quart | 2 comentaris

ADÉU LARA!

Avui marxa la Lara que ha compartit el nostre temps d’escola al llarg de 3 setmanes de pràctiques. La trobarem a faltar. Segur que serà una bona mestra!

Publicat dins de General, quart | 2 comentaris

VISITA A VIC

Divendres passat vam anar a passar el dia a Vic, concretament al casc antic, per mirar-nos els llocs per on sovint passem amb els nostres pares amb uns altres ulls, els ulls de la història. Hi vam anar amb autobús però vam tornar caminant des de la Plaça Major de Vic fins a l’escola.

Publicat dins de General, quart | Deixa un comentari