Aquest és el regal que ens han fet als mestres de l’escola.
De part de Pep Puigdemont, moltes gràcies Pep.
Benvolguts,
Fa un parell d’anys vaig composar aquesta cançó dedicada a una mestra de nom Judit. La màgia de les cançons és una cançó que parla de l’escola i de la nostra feina sovint poc valorada.
Aquest any 2012 vaig decidir gravar-la i enviar-la totes les escoles i mestres que pugui amb la intenció de fer un petit regal a la professió.
Aquí us la deixo per a què en feu l’us que cregueu oportú i la pogueu compartir amb el vostre claustre, amb els vostres alumnes i famílies, en resum: reenvieu-la a qui vulgueu i feu-la còrrer tant com vulgueu.
En aquest apartat del web www.peppuigdemont.com/mp3.php la hi trobareu juntament la partitura i dues bases instrumentals, amb melodia i sense melodia, per si us ve de gust cantar-la amb els vostres alumnes.
Espero que us agradi i que serveixi per a donar ànims!
Salut i música!