COMIAT SISÈ

Hem arribat al final de curs i, amb ell, l’hora d’un comiat molt especial: el de l’Edurne Fernández que, després de tants cursos a l’escola, ara començarà una nova etapa a l’institut Alexandre Deulofeu.  A la motxilla s’emporta un munt de vivències i records que l’acompanyaran tota la vida.       Ara et volem desitjar molta sort en aquest nou camí i ja saps que les portes de l’Escola Mn Josep Josep Maria Albert romandran obertes per tu perquè sempre serà la teva escola!

Una abraçada molt forta.

CURS 2019-2020

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR PER A   L’EDUCACIÓ INFANTIL, PRIMÀRIA  I  SECUNDÀRIA:
  • Període de presentació de sol·licituds telemàtiques:                  del 13 al 22 de maig  de 2020.
  • Període de presentació de sol·licituds presencials amb cita prèvia : del 19 al 22 de maig de 2020

TELÈFON DE CONTACTE: 972 546 585

Correu de contacte:  b7000937@xtec.cat

• Període de matrícula: del 13 al 17 de juliol de 2020.

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ

GENERALITAT DE CATALUNYA. PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

TALLERS DE FOC I LLUM.

Després de treballar la LLUM, els nens i nenes de l’escola van poder descobrir la importància del foc i com el domini del foc per part dels éssers humans ha estat considerat un dels grans descobriments de la nostra història i el motor de canvi en la nostra evolució. El foc donava llum, reforçava les eines de caça , donava escalfor i protegia dels animals perillosos que els assetjaven. També, amb el foc van aprendre a coure la carn i altres aliments i això va suposar millores sanitàries, va explicar la monitora. Mentre escoltaven anaven realitzant dos tallers : en el primer van fer una llàntia de ceràmica amb oli. I en el segon van veure com encenien el foc amb pals i amb pedres fogueres els homes primitius. Va ser molt interessant, van aprendre, gaudir i es van emportar la seva llàntia a casa.(El cost de l’activitat es cobreix amb l’aportació anual familiar.)