MESSI GUANYA LA PILOTA D’OR

FESTIVAL DE FELICITAT. El Camp Nou sí que ha convertit en festival del Felicitat. Mai havia viscut en si una ratxa Igual. L’afició gaudeix de Lo valent. Guanyen, meravellen i golegen. Aquest és el Barça Una imparable de futbol FER Màquina. S’esgoten els Adjectius. Una altra maneta de gols, Aquesta Vegada a la Copa ‘Hat trick’ de Messi Un altre, Aquesta Vegada Davant del Betis. És Fantàstic comprovar COM Aquest Equip No es cansa de guanyar, Imposa sense Ritme Impressionant Principi d’una aleta i Els Rivals si Acaben esfondrant. El Betis va fer una magnífica de primera instància de part, fins i tot va tenir l’una de les Nacions Unides de Ocasions de gol Que Un brillant Pinto si Encàrrec parar de. Però al final si va complir El Guió de sempre, La Que és tan implacable Superioritat no resisteixo fenc Que Ningú. La gala de la Pilota d’Or, Amb inclosa Viatge i festa, era Que Un factor podia Factura Passar. Ni indici per. Guardiola sac L’Equip de gala i l’eliminatòria va quedar sentenciada. El 5-0 vu la tornada a anècdota.

Directes A Semifinals. This si la Copa Molt prenen seriosament. Res de Rotacions ni de Reserves. Veient Bojan En La llotja quedava clar que el desig que no es repetís la història de l’Athletic QUAN van dormir a casa i Sortir Que van tenir una TOTES Llibres a San Mamés era. MOLTS pensaven Igual Que Daban Descans un Messi Pensant en els Dies atrafegats Que havia viscut. Leo Vol Jugar Sempre Sempre dóna la cara. Tres gols ficar Que van poder serveis de quatre o cinc i La única concessió Que va fer Pep SER retirar Cinc Minuts “abans paràgraf Que el Camp Nou cantés El vostre nom i li acomiadés Amb Una ovació que va sortir del Cor. Suma ja 31 gols en 27 partits oficials El que Vol Dir Que Torna un context Kensei la Bota d’Or Que also persegueix Cristià.

LA PILOTA D’OR Imposa SEVA LLEI. Després de la Gran Exhibició de ahir a la nit, ens preguntem si a la caverna mediàtica seguiran discutint la Elecció de Messi. La gelosia els corroeixen. L’enveja és dolenta consellera. QUAN Messi és Molt Messi, el Barça és Molt Barça. Juga i fa a l’Equip Jugar. Marca gols i reparteix assistències Amb Generositat. Ahir a la nit, en escassa mitja hora “i, boques Moltes Turó. Mourinho ACABO apagant El televisor amargat Per El Talent Natural de Leo. Florentino només està sense PERQUÈ LI POT negre Jugador desmuntar seu castell blanc. Cristià comença una Pensar Que Recuperar La Pilota d’Or Tasca és impossible. I El Bé de Tot AIXÒ QUE ÉS El crac del Barça TÉ only 23 anys, Segueix Una progressió Impressionant i li Queden molts anys d’èxit Per Davant.

Maria Vila Cercós

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *