ANEM AMB BICICLETA A LA PISTA D’ATLETISME

Dimarts 14 i dimecres 15 de juny, els alumnes de cinquè ens vam desplaçar fins a les pistes d’atletisme d’Olot, per practicar les diferents modalitats d’atletisme que havíem treballat a l’escola. Mireu les fotos que nosaltres mateixos vam tirar…

ELS CRACK’S CAMPIONS DEL TORNEIG DE NADAL DE LA U.E. OLOT

Un grup d’alumnes de 5è van formar un equip de futbol-7, els CRACK’S per a participar al torneig que la U.E Olot organitzava els dies 27, 28 i 29 de desembre.

Des de l’escola els donem l’enhorabona per la seva brillant participació ja que van aconseguir ser els CAMPIONS del torneig, arribant a la final juntament amb un altre grup de l’escola, els alumnes de 4rt, els START QUART.

Així doncs l’escola va fer un gran paper i va demostrar que té uns esportistes molt ambiciosos.

MOLTES FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS

Els Crack's van rebre un homenatge al camp de l'Olot per part de la junta directiva i el primer equip de l'Olot

Els Crack’s van rebre un homenatge al camp de l’Olot per part de la junta directiva i el primer equip de l’Olot

Publicat dins de CURS 2010-2011 | 1 comentari

Héctor, l’arbre amic

Els nens i nenes de 5è estem treballant la flora i la fauna de Catalunya i hem aprofitat l’activitat de “l’Héctor, l’arbre amic” per descobrir els tresors i la vida que s’amaga dins el tronc d’un arbre “mort”. A tots i a totes ens ha agradat molt.
embed type=”application/x-shockwave-flash” src=”http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf” width=”400″ height=”267″ flashvars=”host=picasaweb.google.com&hl=ca&feat=flashalbum&RGB=

ACROSPORT 5èB

Observeu quines figures ens van sortir!

ACROSPORT 5èA

Amb els alumnes de 5è des de l’àrea d’Educació Física vam realitzar una sessió d’Acrosport. L’acrosport és un esport acrobàtic-coreogràfic on s’integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat i equilibris com a transicions entre figures.
Mireu els resultats!:

Publicat dins de CURS 2010-2011 | Deixa un comentari

benvinguts al curs 2010-2011 !!

Publicat dins de CURS 2010-2011 | 1 comentari