JA HEM GRAVAT I HEM ESTRENAT ELS MINUTS LUMIÈRE!

Després d’anar amunt i avall durant uns dies, ja hem acabat la nostra primera obra cinematogràfica. A més, i amb la presència de la Raquel, ja hem fet l’estrena oficial a classe on hem rebut bones crítiques i hem intentat aprendre dels errors de cara al futur. JA ELS PODEU VEURE!

6 thoughts on “JA HEM GRAVAT I HEM ESTRENAT ELS MINUTS LUMIÈRE!

1. Escola Bernat de Boïl

Som els nens i les nenes de 4t de l’escola Bernat de Boïl de Bon Pastor. Ens ha agradat molt els minuts de l’estació de tren. Heu posat la càmera en un bon lloc. Ja us comentarem més coses.
    Sounkarou, Daniel, Gloria, Alejandro, Valkys, Miguel, Fiona, Amandeep i Pilar

2. Escola Bernat de Boïl

Som els nens de cinquè de l’escola Bernat de Boïl de Bon Pastor. Ens ha agradat molt el minut de la magdalena i el dorayaki. Al minut de la plaça Catalunya heu triat un bon lloc per la càmera. Ens agradaria que ens contestéssiu el nostre missatge.
    Carmen, Izan, Elhadji, Brian, Marvin i Pilar

3. Escola Cervantes

Hola, som els nens i nenes de la classe garrofets, us enviem aquests comentaris dels vostres minuts, que ens han agradat molt.

LAIA I EULÀLIA. Laia, Eulàlia, el temps del vostre minut ha estat clavat! El moment en que comença i acaba. També ens ha cridat l’atenció el so: com passa del xivarri dels nens al so del tren quan marxa, molt més suau. L’enquadrament és molt encertat ja que es veu com els nens entren i com el tren despareix. Són molt maques les línies que dibuixen l’ascensor i la línia del terra al centre, les vies del tren a l’esquerra i les escales a la dreta. A més a més, hem descobert que el retrovisor del tren es tanca.

SID. Sid, el teu minut és molt entretingut perquè hi ha molts canvis d’activitats. Cap dels dos en cap moment estan parats. També ens ha cridat molt l’atenció els colors dels focs: un lilós i l’altre més ataronjat. És curiós que siguin tan diferents i estiguin a un mateix espai.

DANIEL. Daniel, ens ha agradat molt la llum (l’hora del dia), com el sol entra per la finestra. També ens ha agradat la música i la veu de la mestra.

CARLOTA I TERESITA. Carlota, Teresita, no volíem que s’acabés perquè mai havíem vist com es fa un Doriyaki. Ha estat molt interessant veure el procés. Se’ns ha fet la boca aigua!

VILAS I MARC. Vilas, Marc, l’enquadrament que heu triat està molt bé perquè es pot veure com fan les magdalenes i com les dóna després al senyor. També ens ha agradat la llum perquè la llum justament toca el lloc on la dona fa les magdalenes. La música acompanya l’activitat.

PAU I LÍVIA. Pau, Lívia, ens ha agradat molt el moment en que comença el minut perquè de sobte, l’espai s’omple de nens. Se’ls veu molt neguitosos per veure i abraçar els seus pares. Hi ha molt moviment i moltes coses per mirar.

Us felicitem per la feina tan ben feta!

4. Georgina

Nois i noies, us felicito molt i molt per aquests minuts. M´han agradat tots i penso que als petits els agradaria veure´ls, sobretot els que surten ells.

5. Leila i Sulayman

Hola!!!!
    Son de l’escola Espronceda i els vostres minuts lumiere són molt bonics. Vosaltres heu vist els nostres minuts lumiere???

Esperem que us agradi els nostres munits lumiere!!! 🙂

ADEUUUW!!!!!