Ja hem acabat el rodatge!
El rodatge al Mestre Morera ja s’ha finalitzat i estem molt contents i contentes de com ha anat.
La veritat és que la “Pràctica Central” va ser una bona experiència de preparació i pel que fa a l’organització estem tots molt satisfets.
Amb les fotos que afegim intentem fer-vos arribar de la bona energia que es va respirar durant els rodatges.
I ara els muntatges…a gaudir de la màgia del cinema! A veure que es cou als laboratoris!
Ànims!
maig 28th, 2009 a les 21:43
Hola!!
Bona nit estic a la meva casa pensan en tot el treball que hem fet a cinema en curs
i a sigut un bon treball en equip ens a agradat molt grabar
i magradaria tornaro a fer.
Li vull donar les gracies a el Pep que ens a ensenyat tot sobre el cinema i a mes es molt simpatic , també a les nostres mestres la Isabel i la Desiree per ajudarnos a fer la pelicula
moltes gracies a tot i a totes.
Adeu!!
juny 1st, 2009 a les 19:41
Hola!
La veritat Ainhoa és que pots estar molt contenta, igual que la resta de companys i companyes, de tota la feina que heu fet.
Tant la Desireé, com el Pep i jo mateixa estem molt orgullosos. Heu fet pinya i això es nota. Espero que no ho oblideu mai i que tot el que heu après ho poseu en pràctica a tots els aspectes de la vostra vida.
Tots i totes teniu moltes coses bones a oferir i espero, de veritat, que allà on aneu, les sapigueu treure.
Ha estat un gran curs que no podrem oblidar mai! Gràcies a vosaltres per ser tan bon grup!
Isabel
juny 8th, 2009 a les 13:51
Ei!
Jo també estic molt content i emocionat de com ha anat tot.
Ha estat un curs intens, i, a la fi, el film final és espectacular, i reflecteix perfectament tot el vostre treball, i el que sou com a grup.
No et pensis, Ainhoa, que sou els únics en haver après coses de mi.
Jo també n’he après un munt de coses, de vosaltres i de la Isabel i la Desirée.
Per això, us en dono molt les gràcies.
Ens veiem aquest dijous!
PEP
juny 10th, 2009 a les 17:06
Hola!
La priera cosa que volia fer,es donar-li moltes gracies al Pep.
Jo tambe estic molt contenta,i espero que ho han pasat tan be com jo tots els nois i noies que ha fet Cinema en curs.
juny 17th, 2009 a les 20:35
Hola a tots!!!!
He fet de tafanera i m’he trobat un treball de cinema fet pels nens i nenes de 6è de l’escola on havia estat fa dos cursos. Enhorabona nois i noies heu fet un bon treball!!!!!
Isabel i Dessiré gràcies per ser bones mestres!!!! No se’n troben tantes com una voldria. Quina tasca més maca de fer amb nens i nenes que recordo poc avinguts quan anaven a 4t i, què be que han treballat en aquest curt.
Gràcies per la feina docent ben feta.
juny 21st, 2009 a les 17:15
Moltes gràcies Glòria!
Me n’alegro que t’hagi agradat el film i gràcies pel reconeixement que ens fas a nosaltres i als nens i nenes.
Espero que puguem treballar algun dia juntes, segur que podriem aprendre moltes coses l’una de l’altra.
Una abraçada ben forta!
juny 22nd, 2009 a les 00:19
Moltes gràcies a tothom! estem molt contentes de tot el que hem fet i viscut. Ha sigut preciós compartir tot aquests projecte amb tots vosaltres. Gràcies Glòria pel teu comentari.
una abraçada Desireé