AMBIENT AL BAR DEL JUAN
|
Nosaltres hem gravat la vida quotidiana, d’un matí al bar del Juan.
Ens esperàvem que sortís molt diferent al que ha sortit, ja que ens va sorprendre, que una àvia s’aixequés de la taula d’on estava, perquè nosaltres estàvem gravant i deia que no s’havia pentinat ni maquillat…
El que ens ha resultat més díficil, ha estat estar un minut sense poder parlar. I ens ha resultat més emocionant
donar-li al boto per gravar, perquè només li podíem donar una vegada.
Hem après a treballar en equip i a muntar tot el sistema de gravació.
Rocio i Andrea
|

|
|

|
|
|
LA PARTIDA DEFINITIVA
|
|

|
Nosaltres hem gravat al Centre cívic quan els avis estaven jugant al dòmino. Ens ha sorprès, que quan estàvem gravant, s`escoltés el mòvil d´un avi. Esperàvem que sortís bé i ha sortit molt bé.
Ens a resultat díficil portar les coses i quan estàvem col·locant-les, no ens enrecordàvem i llavors l´Àlex ens va ajudar.
El més emocionant ha estat agafar una càmera, posar-nos els cascos i gravar.
Hem après a gravar, ha posar la càmera, el micròfon, el trípode i ha treballar en equip.
Leonela i Johan
|

|
|
|
|
L’ARBRE TOSSUT
|
|

|
Hem gravat les fulles d’un arbre del Parc Central del Vallès, de Sabadell. Nosaltres esperàvem, que quan gravéssim, les fulles es moguessin soles. Ens ha sorprès que quan vam anara a gravar les fulles de l’arbre no es movien i que el Francisco va haver de moure l’arbre i una fulla va caure dins la càmera..
Ha estat emocionant quan el Francisco no parava de moure l’arbre i quan queien les fulles de l’arbre, i una d’elles va caure a sobre la pantalla.
Hem après com es munta un micròfon, la camèra, com s’apropa i s’allunya, el zoom, com es posa més fosc i més clar. I sobretot hem après a treballar conjuntament amb els compamys.
Alexandra i Hujeji
|
 |
|
DIJOUS D’OFERTES AL MERCAT AMBULANT
|
Nosaltres hem gravat un home anunciant les seves ofertes al mercat ambulant del dijous del barri Espronceda. Esperàvem que sortís bé, i així ha estat. Però ens va sorprendre, que la dona que li havíem preguntat al principi, no pogués fer el seu anunci i vam haver de demanar-li a un altre home.
Per nosaltres ha estat molt emocionant quan l’home s’ha posat a cridar i nosaltres estavem gravant.
Hem après a muntar la càmera, el micròfon, el ràbel i la pistola. I també què és millor treballar en equip que sol.
Wilson i Guillermo
|

|
|

|
|
|
|
EL DELICIÓS FORN DE PA
|
|

|
Nosaltres hem gravat un forn de pa quan posaven el pa al i les galetes al forn. Nosaltres esperàvem que a la nostra gravació sortís el pa quan es posava al forn i també la gent mentre comprava. El que ens va sorprendre més, va ser que la noia del forn de pa parlés quan gravàvem, sense que nosaltres li diguéssim res d’això.
Per nosaltres, ha estat molt emocionant realitzar l’activitat. El més complicat, va ser com muntar la càmera, però ens va costar més, saber on gravar.
Hem après a muntar el trípode, el micròfon, a posar la càmera recte en el trípode i a millorar en la propera gravació.
Ioana, Josselyn Taco i Yousra
|
|

|
|
|
LA FAMOSA FRUITERIA DE KATHERIN I JOSSELYN
|
Nosaltres hem gravat quan la gent comprava a la fruiteria i estaven molt contentes que els gravéssim. Esperàvem que tot sortís bé i això ho hem fet possible. L’única cosa que no esperàvem era que a la fruiteria, en aquell moment, estigués tan plena de gent.
Ens ha emocionat i ens hem posat molt contentes, quan hem vist que tot havia sortit com ens havia planejat. El més difícil ha estat quan el micròfon s’espatlla i ens vam posar molt nervioses, però després tot es va solucionar.
Hem après a muntar la càmera, el trípode, el micròfon i a posar la càmera en el trípode i a gravar. També hem après, a posar-nos d´acord en què volíem gravar i a treballar en equip.
Josselyn Zavala i Katherin
|

|
|

|
|
|
Aquest article es va publicar el
el 14 desembre 2008 a les 19:28
i s'ha arxivat com a CEIP Espronceda.
Podeu seguir qualsevol resposta a aquesta entrada a través de RSS 2.0 canal.
Podeu deixar una respota, or afegir un retroenllaç des del vostre lloc web
desembre 16th, 2008 a les 13:46
Hola a tothom!
Sóc la Marta de Cinema en curs, ens vam conèixer a la trobada d’agermanament de Sant Pere de Ribes.
Quin goig que feu tots i totes treballant de valent! Les fotografies que heu penjat són molt boniques i els comentaris sobre els rodatges ens han semblat molt interessants. També ens ha agradat que cadascú escrigui en un color diferent. Cadascú té el seu?
Estem desitjant veure els vostres Mintus Lumière! No sé quin color li hauríem de posar a les ganes que en tenim, però seria un color molt viu i intens!
gener 22nd, 2009 a les 20:30
Hola a todos, me ha impresionado todo lo que estáis haciendo del reportaje i etc… Pues, os voy animando i siguiendo las notícias de la web etc….
Bueno pues seguir así!!!!
Adiós!!!!
Saludos al Manolo, Javier, la directora, la Marta i a los de sisè.
Adiós i seguiré animando.
(posdata)
Soy el Juan Francisco
también sobre el instituto :va bien i en el primer semestre suspendí dos. Tendré que esforzarme más i recuperarlas.
Adiós