Em presento
M’apassionen el cinema, la música, llegir i escriure.
Em guanyo la vida escrivint guions i tota mena d’altres coses, i compartint classe amb nois i noies com vosaltres.
Bon jan i imaginatiu podrien ser dos adjectius bons que parlessin de mi. Despistat seria el dolent (un d’ells!).
El Ángel exterminador (1962), de Luís Buñuel, és una de les pel•lícules més importants de la meva vida.
Aquesta foto la vaig fer el juliol prop de Mostar, a Bòsnia,
i per alguna raó sento que connecta amb quelcom molt personal.
El vapor, el riu, les roques sortint de l’aigua, els arbres, la vella construcció…
Un misteri molt suggeridor i una gran serenitat.
En aquesta foto hi ha retratat un escenari just abans del moment de l’actuació (a l’Ateneu del Clot, a Barcelona).
És la promesa d’una vetllada musical. La música és una part molt important de la meva vida.
setembre 29th, 2010 a les 13:24
Molt bé, Pep, prenem nota dels teus gustos mentre t’anem preparant el lloc…
setembre 30th, 2010 a les 23:37
hoooooooooooola Pep! cuan temps durara aquest “taller” del cinema?
octubre 1st, 2010 a les 15:11
Hoola Peep!, encantadaa de conexet:)!
octubre 3rd, 2010 a les 12:04
hola Peep, encaantada de coneixe’t!
yaa tiinc ggaanes de que torni a ser divenndres i tornem al progecte 🙂
octubre 4th, 2010 a les 12:21
Hola a tots i totes!
A veure, intento contestar per parts:
El taller de cinema durarà fins a final de curs! Durant tot aquest temps veurem un munt d’extrets de cinema, farem pràctiques (els Minuts Lumière, la pràctica experimental, la pràctica central), anirem a la filmoteca, estarem en contacte a través del blog amb la resta d’escoles i instituts i, al final de curs, crearem, rodarem i muntarem el nostre curtmetratge.
Jo també tinc ganes de que sigui divendres per continuar! Si tot va bé us presentaré la càmera, el trípode i l’equip de so!
Fins llavors!
PEP
octubre 13th, 2010 a les 10:47
Hola Pep, estic encantat de coneixe’t i ja estic impacient perque torni a ser divendres, m’ho paso molt bè a les teves clases i apreng molt.
Gràcies
Víctor.