El rodatge del film final
Dimarts, 29 d’abril 2008
Dimarts, 29 d’abril 2008
Joaquim
Jo pensava que filmar el curt final seria molt lent i cansat. Sobretot aguantar la perxa. Però ha sigut molt ràpid i divertit!
Crec que ens està quedant molt bé! M’agrada molt el pla que vaig filmar. Era un pla de la Xènia enfocada i desenfocada que penso va quedar bé i em va agradar molt fer-ho.Quan em va tocar aguantar la perxa era cansat però em van agradar.Una altra cosa positiva del rodatge és que ho vam gravar en dies seguits.M’hauria agradat poder gravar el pla en què van pujar al campanar.
Aniol
Trobo que el primer dia de rodatge va anar molt bé, menys per la meva caiguda…feia bon temps,van actuar molt bé…. La meva feina va ser molt fàcil: director,càmera,script,so…. Em va agradar!!
Arjuna
Jo crec que el rodatge de la seqüència 1, que vam filmar el divendres i el dimarts al matí, ens va anar molt bé. Al principi em pensava que ens quedaria una mica més malament, però l’ambient era molt maco i també tots els de l’equip de rodatge ens vam entendre molt bé. Va ser genial!!
Mohamadou
Pensava que el rodatge no m’agradaria, però des del primer dia que vaig gravarem vaig ilusionar molt.La Meritxell m’ajuda en moltes coses perquè aprengui i en sàpiga molt.Meritxell moltes gracies per ajudar-me tant!!
Nil
El dia de rodatge ha anat molt bé!! Jo m’esperava una altra cosa i ens està quedant més bé del que em pensava. Ha sigut més facil i divertit del que m’imaginava.
El pla que vam rodar que sortien els avis va ser el més maco . Jo ho veureu! Ha sigut molt divertit, m’ho he passat molt bé rodant.
HISTÒRIA DEL NOSTRE CURT
Divendres, 4 d’abril 2008
Després de crear els tres personatges del nostre curt, ens hem inventat la història.
Són tres amics, l’Àlex, en Pere i la Lia que van en bici per la palanca. En un encreuament de camins es perden i van a parar a un poble que no coneixen (Sant Martí Vell).
Deixen les bicis, comencen a caminar pel poble. No hi ha ningú. De sobte es troben un avi i una àvia que no els hi diuen res. Més endavant es troben un amic de l’Àlex que abans anava a la seva escola. L’amic no li diu res. L’Àlex es queda molt trist.
Tota la tornada dels tres amics al seu poble la viuen des del punt de vist de l’Àlex.
A Bordils els tres personatges es queden intrigats pel misteri del poble que la gent no diu res o no té memòria.
COMENCEM EL CURT!
Divendres, 28 de març de 2008
Hem començat a a pensar en el curt que hem de filmar com a treball final del taller.
La Meritxell ens ha explicat les regles del joc: La primera és que hi ha d’haver tres persontages i hem començat a crear-los.
Pere
És un nen de 12 anys, extravertit, llest, impulsiu, xulo i segur. Té molts amics, sap com tractar a la gent. Li agraden molt els esports i sempre porta canelleres. És atrevit, trapella (gamberro) i descarat. És eixelebrat i té idees de bomber. De gran, vol ser astronauta (sempre està somniant). És nerviós, graciós i juganer. Es mostra cregut i prepotent amb la gent gran i els que no li cauen bé. Té una germana. Va a la moda i la seva passió és fer graffitis.
Àlex
Té 12 anys. És introvertit, insegur, pessimista i més aviat trist. Amb la gent que no coneix és antipàtic, fins i tot “borde”. Li costa relacionar-se, però vol tenir amics. Es deixa portar per en Pere. És intel·ligent, realista i no gaire imaginatiu. Toca de peus a terra. Li agrada llegir i és fill únic. Juga a bitlles catalanes.
Lia
És una nena de 12, extravertida, descarada fins al punt de resultar maleducada i impertinent. És irrespectuosa amb els altres i es mostra xula i creguda. És segura, pessimista, intel·ligent, independent i molt rebel. És de bona família però no es porta bé amb els pares, sempre es passa el dia fora de casa. És molt tossuda, sempre aconsegueix el que es proposa i no accepta els propis errors. Va darrera dels nens, li agrada ser provocativa. No té objectius a la vida, passa de tot. En el fons, està trista i se sent sola. Li agrada molt viatjar i pensar en països llunyans i també les pelis d’amor (en el fons és romàntica)
Ja podeu veure les nostres pràctiques centrals!!
Hola a tots!!
Els passats dia 29 de febrer i 4 de març vàrem filmar la pràctica central de presentació del personatge en 3 grups en dos matins i una tarda. A cada grup erem 6: un feia de director, un de càmera, un de tècnic de so i perxista, un de script i claqueta i dos d’actors. Els rodatges van anar molt bé!!
Els dies 7, 10 i 12 de març els hem dedicat a muntar les pràctiques per grups de 3. Cada grup va fer el seu propi muntatge de manera que a Pràctica central podreu veure els sis muntatges que han resultat de les pràctiques! Esperem que us agradin!!
Bona Setmana Santa!
CREACIÓ DE PERSONATGES
Divendres, 22 de febrer de 2008
Avui hem creat els tres personatges i la història per la pràctica de presentació de personatges que hem de gravar la propera setmana.
JAN (personatge principal)
És un nen de 12 anys, introvertit, només té un amic encara que a ell li agradaria tenir-ne més. Té un posat trist però quan agafa confiança és simpàtic. És un bon estudiant, llest i intel·ligent. Li agrada la música (toca l’harmònica), de gran voldria ser músic. És somniador (li agradaria anar a la lluna) i imaginatiu. Li agrada jugar a tenis.Els seus pares estan separats i ell no es porta gaire bé amb el pare. Té un germà gran que ha marxat de casa i ara viu amb la seva xicota. En Jan passa moltes hores a casa del seu amic Pere.Té un hàmster que porta a la butxaca d’un jersei amb caputxa que sempre es posa. Tot i que porta el hàmster a l’escola, els mestres no ho saben.Li agrada una nena que es diu Sara.
PERE (amic d’en Jan)
És l’amic d’en Jan; sempre l’embolica en les seves malifetes. És trapella, simpàtic, enrotllat, atrevit, extrovertit, optimista, no és gaire intel·ligent pels estudis però és llest. Després de parlar li surt una rialla trapella. Li agrada inventar-se paraules i escoltar música, sobretot l’òpera. Li agrada el tennis i el golf. Voldria ser corredor de fórmula 1, també li agrada anar amb moto i a la platja.Els pares viuen junts i es porta bé amb ells, sempre els hi explica el que li passa. És fill únic. Els pares tenen molts diners i li compren tot el que vol; són com la segona família d’en Jan.
SARA ( Amiga d’en Jan i en Pere)
És una nena “pija”, porta ulleres, és tímida i introvertida, bona nena però xafardera. Sempre està de bon humor, té paciència, és esportista, té quatre germans i moltes amigues. La seva família, com la del Pere, té molts diners.A la Sara li agrada anar a la platja i jugar a tennis i golf. Porta sempre el mòbil a sobre. Compra moltes cremes i colònies.A l’igual que a en Jan i a en Pere a la Sara també li agrada la música i el tennis.
A la Sara li agrada en Pere.
HISTÒRIA
En Jan, en Pere i la Sara van a la mateixa classe. En Pere i la Sara es coneixen de fa temps de jugar al tennis junts i a la Sara li agrada en Pere. En Jan i la Sara es coneixen a través d’en Pere, tot i que no parlen massa. A en Jan li agrada la Sara però en Pere no en sap res ja que com en Jan és tan tímid no s’atreveix a dir-li. Un dia, a l’hora del pati, la Sara veu a en Jan tocant l’harmònica i s’enamora d’ell, tot i que no en diu res a ningú.En Pere, que és molt viu, se n’adona, al cap d’uns dies, que la Sara i en Jan s’agraden ja que s’intercanvien mirades. Llavors decideix fer mans i mànigues per a ajuntar-los. Així, decideix agafar-li el hàmster a en Jan, sense que ell se n’adoni i col·locar-lo a la motxilla de la Sara, juntament amb una carta d’amor com si l’hagués escrit en Jan. En Jan, quan se n’adona que no té el hàmster creu haver-lo perdut i el busca desesperadament, però no pot dir-ho a ningú (ja que està prohibit portar-lo a l’escola) excepte a en Pere. El busquen junts. Quan la Sara se’l troba a la motxilla amb la nota d’amor i sap que en Jan va darrera d’ella li va a tornar el hàmster a en Jan i els dos acaben junts.
Ja podeu veure els nostres minuts!!
Ja fa temps que teníem ganes de tenir els nostres Minuts publicats al bloc, però entre una cosa i l’altre no hem pogut fer-ho abans. Ja els podeu veure tots a Minuts Lumière!!
MINUTS LUMIÈRE
Divendres, 18 de gener de 2008
Avui dia 18 de gener del 2008 hem anat a gravar el nostre minut Lumière a la carnisseria de can Maureta de Bordils.Volíem que sortís com tallaven la carn, com la pesaven i com cobraven.Quan hem arribat a la carnisseria no hi havia cap client, i mentre muntàvem la càmera i la perxa, ha entrat un home i una dona.Un cop que la dona ha demanat l’última peça de carn ens hem posat a gravar. Per mala sort no hem pogut gravar el moment en què cobrava. Encara que hi hagi hagut aquest problema ens ha agradat molt filmar-ho i com ha quedat. Xènia i Eugènia
La gravació va anar molt bé, la llàstima va ser que en el mateix minut el tren no va marxar.
Van venir periodistes i fotògrafs del Punt i del Diari de Girona.El que no li va agrada a en Roger va ser que el tren no tenia els grafittis que sí tenia el tren del dia que vam anar a preparar el minut, però en general va anar molt bé.
Pau i Roger
Després de col·locar-ho tot, vam esperar que entrés alguna persona a la farmàcia per poder començar a gravar. Va venir una persona molt silenciosa, no se sentia res i a gravar! Ens va agradar i entre en Carles i jo ens vam repartir bé la feina. També ens van ajudar en Miquel i l’Adrià F.
Carles i Joel
Avui divendres hem anat a gravar un minut Lumière a la granja de vedells a St. Joan de Mollet.
A dos quarts de quatre hem anat a preparar la càmera, ens han ajudat en Manel i en Mohamadou amb el so.
Ens ha quedat força bé encara que podria haver quedat millor si haguéssim calcular més bé el temps que l’avi de l’Arnau tardava en emplenar les galledes de llet. A més l’avi ens tapava al pare de l’Arnau i als vedells quan bevien. Hauríem d’haver fet un altre enquadrament .Ha sigut divertit i original. Adrià Batlle i Arnau
ELS PRIMERS MINUTS
EL CAFÈ DE CADA DIA
Ahir quan vam arribar al bar hi havia gent però el temps de preparar-ho tot van marxar.Tot i així, nosaltres vam tirar endavant per poca gent que hi hagués.Vam esperar i efectivament, en va arribar, però poca, només quatre persones
L’enquadrament, ja havíem previst perquè hi sortís: la barra, les taules de darrere i la taula on estàvem nosaltres. Al final, no vam agafar el tros de taula, per què no deixava veure bé el treball de la barra.Vam tenir la sort per que nosaltres volíem gravar quan l’Andreu fes un cafè i els homes que hi havia en van demanar dos. L’Aniol que feia de càmera diu que no té gaires reflexos i que per això no vam gravar un minut just.
Ens va agradar encara que hi hagués poca gent. (Aniol)
Em va agradar molt fer-ho . (Elsa)
Per fi va arribar el moment del minut Lumière.El dia 14 a partir de les 10h. Vam començar a filmar el meu minut en un galliner.Vam entrar al galliner i vam muntar la càmera. La càmera enfocava cap el forat on sortirien les gallines.
En Roure , el que s’encarrega del galliner, va fer sortir les gallines, semblava que mai s’acabessin.
Primer volíem que haguessin sortit totes i que en Roure sortís i passés al costat de la càmera, però com que les gallines no acabaven de sortir no va poder fer-ho.Vaig parar de gravar una mil·lèsima de segon abans perquè estava mirant el temps de la càmera.Aquest minut m’ha agradat molt, és molt graciós.Joaquim
EL MISTERI DE LA SALA DE MESTRES
20 minuts abans de començar el pativam preparar la càmera i el trípode i també vam acabar de decidir el pla.La Carme ens va fer un senyal i va córrer a tocar el timbre, després de tocar el timbre els professors van marxar de la sala i es va acabar el minut Lumière. La gravació ens va sortir com volíem.Manel: Jo m’imaginava que quedaria així perquè estava molt pensat.Em va agradar però em pensava que seria més divertit perquè no es movien i això ho va fer “soso”.Nil: La gravació m’ha agradat molt, però el que no m’ha agradat és que molts mestres van mirar a la càmera i en Xevi va saludar.
FEM CONSTRUCCIONS I RENTEM MANS
Va arribar el gran dia de fer el nostre minut. Vam anar a la classe de P3, i vam començar a preparar la càmera, la perxa, el trípode….. Quan ho vam tenir tot preparat vam començar a filmar.A la càmera sortia una taula, una porta, també una pica i un altre tros de taula, que era el que havíem preparat el divendres abans quan havíem anat a l’aula i a parlar amb l’Arcen (tutora de P3)Quan vam acabar la filmació ens vam adonar que havíem filmat menys d’un minut. Ens va saber greu, però ja ens va agradar. Què hi farem!! Ens hagués agradat que durés més.No ens esparàvem que sortiria així la filmació i ens ho vam passar molt bé, (encara que estàvem molt nerviosos). Ens agradaria tornar-hi però el pròxim cop ens agradaria fer-ho a un altre lloc. Albert i Mohamadou
BIBLIOPATI Vam començar el minut a les 13:05 h. Ja teníem ganes de gravar el minut.Per preparar les coses vam tardar al menys mitja hora o una mica més.També ens vam ajudar en Carles i en Joel pel so i per aguantar la perxa…Va ser molt divertit!I m’agradaria tornar-hi però que sigués fora de l’escola perquè el primer que he fet l’he fet a l’escola i si en fem un altre cop m’agradaria fer-ho fora l’escola.El que va passar no ens ho esperàvem. Quan la Carme va anar a tocar el timbre nosaltres esperàvem que la gent sortiria molt ràpid de la biblioteca, que és com passa normalment, però van recollir les coses amb molta tranquil·litat i no vam aconseguir que sortissin de la biblioteca que és el que volíem. Adrià F. i Miquel
PREPARANT ELS MINUTS
Aquest matí, amb els equips de rodatge que havíem organitzat, i amb la Meritxell i la Carme hem anat als diferents llocs on volem gravar el nostre minut.
Hem fet fotos i hem decidit el pla que filmarem el proper dilluns i divendres.
PARADA DE TREN Vam tenir sort perquè tant punt vam arribar passava un tren, ens vam apropar el més a prop possible de la via. El tren estava ple de graffitis, això ens va agradar molt, i també perquè hi havia gent que pujava. Vam calcular molt bé el temps, el tren es va parar i va marxar dins el minut. Esperem que el divendres surti igual com em previst. Pau Pons i Roger Perarnau.
LA CARNISSERIA Avui hem anat a la carnisseria a mirar com podíem fer el minut Lumière i a on possaríem la càmera.Un cop hem arribat allà hem mirat a on podíem posar la càmera, hem anat mirant a diferents llocs i finalment hem decidit que la posaríem al costat de la porta.Mentre ho anàvem mirant anàvem fent fotos. Hem calculat un minut per veure si quedava bé. Jo he fet de càmera (de fotos) i l’Eugènia de cronòmetre.Després hem preguntat a la Nuri i en Maxi si podríem posar la perxa darrera el taulell.Nosaltres volem que estiguin atenent els dos i que si es pot es vegi com talla la carn, que la pesi i que després cobri. Hem decidit que posaríem la càmera aquí perquè es veu la porta del magatzem, com atenen i també la gent com demana.Esperem que el divendres que ho anirem a gravar vagi tot bé. Ens ho hem passat molt bé. Xènia i Eugenia.
ELS VEDELLS. Avui hem anat a una granja de vedells de l’Arnau, perquè volem fer el minut d’uns vedells beguen la llet. Gravarem posant la càmera baixa, en un passadís que es vegi com omplen les galledes amb llet i quan obren les reixes perquè els vedells beguin llet.Serà molt bonic perquè els vedells es tornen bojos a l’hora de beure la llet, i es veurà tots els caps entusiasmats amb beure la llet que se la acaben amb un obrir i tancar d’ulls.Ha sigut molt divertit.
Arnau Palahí i Adrià Batlle.
LA FARMÀCIA Divendres, 11 de gener de 2008, vam anar a la farmàcia a parlar amb al farmacèutica per dir-li si podríem filmar a dins la farmàcia, només seria un minut.Per sort ens va dir que sí.Ens vam passejar per la farmàcia per veure com treballava la farmacèutica i veure què feien els clients. També vam fer fotos.Vam decidir filmar com la farmacèutica treu els medicaments dels calaixos. També volem que es vegi els clients com demanen els medicaments. El client es veurà d’esquena en canvi la farmacèutica es veurà de cares. Esperem que el pròxim dia vinguin molts clients i ens ho passem molt bé. Joel Riera i Carles Freixas
EL BAR El divendres, vam anar a veure el bar, ens van dir que l’hora en que hi havia més gent era entre les 9 i 10 del matí.
L’enquadrament que volem és el de la foto i voldríem que a part que hi hagués gent, sentir la màquina de cafè i la gent com parla. Elsa i Aniol
GALLINES En el meu minut Lumière vull que surti una mica de cel, la porta metàl·lica i el forat per on surten les gallines.M’agradaria també que les gallines sortissin al cap d’uns 5segons d’haver començat a gravar i que quan ja haguessin sortit totes en Roure( propietari de les gallines) vingués i passés pel costat de la càmera.
Joaquim
AULA DE P3 El filmarem des d’on hem fet la foto. Agafarem el tros de laprimera taula, la porta del lavabo i la pica. Hi anirem a filmar quan entrin del pati que és quan s’han de rentar les mans. Els nens d’una taula aniran a rentar-se les mans amb l’Arcen i els altres faran construccions amb la taula amb la Irene.Ens ajudaran en Nil i en Manel.
Albert i Mohamadou
SALA DE MESTRES: La gravació del minut es farà des d’un racó que es vegi on fan el cafè els mestres i quan estan parlant.Començarem a gravar quan la Carme ens faci un senyal i se’n vagi a tocar el timbre perque així es beurà com surten de la sala de mestres per anar a les classes i també perque ja estiguin de prendre el cafè i el te.També ens agradaria que es veiés un mestre que es queda a la sala de professors per què va més tard.
Manel i Nil
BIBLIOPATI Després de mirar com podíem fer el pla, vam decidir que el minut el filmaríem des del fons de la biblioteca, al costat dels ordinadors. Vam pensar que es veiessin les taules dels petits, mitja taula dels grans i la gent que entrava a la biblioteca.
Ens agradaria que els nens es moguessin a buscar llibres i que sones el timbre per veure com sortien els nens. Miquel i Adrià F.
Pràctica fotogràfica: les hores del dia
Desembre del 2007
La pràctica consisteix en fer 3 o 4 fotos a un mateix espai, amb un mateix enquadrament, en diferents hores del dia i, d’aquesta manera, podrem veure les diferències de color, ritme, ombres, segons l’hora del dia.
L’Aniol va decidir fer la fotografia del camí que es veu, al costat de casa seva, quan va cap a l’escola.
En Pau va voler fer les fotografies des de la finestra de casa seva: així veiem el que veu ell quan obre la finestra de la seva habitació.
FILMEM UN PLA
Divendres, 23 de novembre de 2007
A la tercera sessió vam tornar a fer dos grups i el nostre va anar a fora a filmar.
Vam preparar la càmera amb: el trípode, la perxa i els auriculars.
Ens vam repartir les feines, dos feien de càmera, un altre feia el so, l’altre era el de la perxa i el que quedava era el de la claqueta. També hi havia els actors.
Vam començar pensant un pla d’uns nens que juguen a pilota i un altre que llegeix.
El que llegeix els hi demana per jugar i li diuen que no perquè és massa dolent.
Després el deixen jugar i veuen que és molt bo.
Ens va costa bastant posar-nos d’acord amb la història i l’enquadrament.
L’última part de la sessió la vam dedicar a veure els plans que havia fet cada grup i a comentar-los.
OPINIÓ PERSONAL:
Aquesta sessió ens va agradar molt perquè vam haver de pensar un pla i vam fer servir la càmera.
Ens va quedar força bé per ser el primer que gravàvem.
Xènia i Albert
Dibuix de la càmera de l’Eugènia:
Dibuix de la càmera de l’Elsa:
EL PLA I LA CÀMERA
Divendres, 16 de novembre de 2007
A la segona sessió vam comentar les fotos que diferents alumnes havien fet a casa seva. Vam comentar els enquadraments que havíem fet i n’hi va haver alguns que no havien pensat perque la feien i d’ altres que sí, com per exemple en Manel, en Nil i en Joaquim…
Vam veure diferents fragmens d’ algunes pel.lícules:
“L’estiu d’en Kikujiro” que amb un pla picat general expresava la solidut del nen.
“La vida continua” que els plans es veuen des del punt de vista del pare o del nen.
“Elephant” que es veu el mateix fragment de pel.lícula amb el punt de vista del noi i després amb el de la noia.
A la segona part de la sessió, un grup es va quedar a la classe i l’altre grup va sortir a fora a fer plans.
A dintre el meu grup vam muntar la càmera i vam anar descobrint els paràmetres com: l’enquadrament, l’enfocament, la profunditat de camp amb el zoom, el balanç de blanc i el diafragma amb l’iris.
A la propera sessió canviarem els grups, nosaltres filmarem els plans i l’altre grup treballarà els diferents paràmetres de la càmera.
Manel i Nil
COMENCEM EL TALLER!
Divendres, 9 de novembre de 2007
Avui hem fet la primera sessió amb la Meritxell Colell. Ja ens coneixíem i ens havíem enviat les presentacions. Primer de tot ens ha preguntat:
Què és el cinema per nosaltres ? Hi ha hagut diferents respostes, però per nosaltres ara és, diversió, entreteniment i imaginació.
Què hem fet avui?
Hem vist una càmera súper 8 i el seu rodet de pel·lícula. La Meritxell també ens ha ensenyat una pel·lícula de 35mm i una altre de 16mm.
Hem après què és un fotograma i que 24 fotogrames són un segon. Hem sortit a les galeries i hem estirat una cinta de 16mm i hem vist els fotogrames. Aquest curt l’ havia fet la Meritxell.
Ens ha ensenyat unes fotos de diferents rodatge i nosaltres quan miàvem el fragment havíem d’ endevinar a quin pla de la pel·lícula corresponia. També mirant el fragment havíem d’endivinar quan canviava el pla . Cada cop que canviava de pla picàvem de mans.
OPINIÓ PERSONAL: Aquesta sessió ens ha agradat molt perquè creiem que el taller de cinema en curs serà molt divertit i tenim moltes ganes de començar a filmar i aprendre més coses.
La Meritxell és una noia molt trempada i que s’ explica molt bé.
Eugènia i Roger.
PRESENTACIONS
Em dic Adrià!
M’agrada que em diguin Batlle. A mi m’encanten les pel·lícules de terror, d’acció i de comèdia. En el taller de cinema en curs m’agradaria fer un curt d’acció o de por.
El meu caràcter és vergonyós amb la gent que no conec gaire. Vaig molt poc al cine m’agradaria anar-hi més però també miro les pel·lícules de la tele.
Hola! Em dic Albert! M’agraden els dibuixos de manga i les pel·lícules de riure. En el taller de cinema en curs, espero que ens ensenyin a filmar, a fer-nos fixar més en les pel·lícules , a beure els detalls de la filmació etc .
El curs passat m’ho vaig mirar una estona quan filmaven els de sisè i em va agradar.
He anat moltes vegades al cinema, m’agraden tots els tipus de pel·lícules. M’agrada mirar moltíssimes vegades una mateixa pel·lícula.
Espero que el nostre curt ens surti força bé. M’agradaria que la nostra pel·lícula fos de les coses que passen normalment a l’escola. D’entrada a mi em sembla que serà difícil.
Hola, em dic Arjuna, les meves aficions són: Quedar amb els amics , anar al cinema i imaginar-me coses…
I em sembla que el que farem aquest any del cinema en curs serà molt divertit!! Segur que m’agradarà molt! I a tota las classe li agradarà!
Hola! Sóc l’Arnau.
Sóc vergonyós però divertit. M’agraden els esports i jugo a handbol amb els meus amics. Tinc un apartament a Palamós i vaig a la platja i al cine, les meves pel·lícules preferides són: “Spiderman”, “Harry Potter”, “Piratas del Caribe”, “Simpson”, “El Señor de los anillos”, “Los 4 Fantasticos”.
Hola!
Em dic Carles. M’agrada anar el cinema, mirar la televisió i les pelis d’acció. Els dibuixos animats que m’agraden més són One piece.Sóc vergonyós.
Tinc moltes ganes de començar el taller de cinema en curs i espero passar-m’ho molt bé.
Hola! Sóc l’Elsa.
El cinema m’agrada molt, hi vaig molt sovint. El tipus de pel·lícula que m’agrada, són la de lladres: “Ocean’s 13”…
Penso que m’agradarà molt el taller de cinema en curs, perquè el meu germà l’any passat el va fer, i sempre parlava que era divertit gravar un curt.
M’agrada anar al cinema però també miro pel.lícules a casa i les meves pel.lícules preferides son:La panda del patio”,”High school musical”…Soc tímida i m’agrada el teatre i la màgia.El curt que farem en el taller m’agradaria que fos de por.
Em dic Joaquim , tinc 11 anys.
M’agrada jugar a handbol i a futbol, també m’agrada el cinema. Si hem de fer algun curt m’agradaria que fos o terrorífic o d’acció. Espero aprendre moltes coses sobre filmar, i a veure si em fixo més en les pel·lícules.
Les pel·lícules que vaig a mirar al cine són divertides o d’acció.
Hola! Són en Joel!
M’agrada molt la tele i de tant en tant vaig al cinema a veure pelis però a casa també en veig moltes que m’agraden. Les veig amb els amics que em conviden al seu aniversari o amb la família.
Sóc el Manel.
M’ agrada molt anar al cine i les pelis que m’agraden més són les de aventura. En el taller de cinema en curs m’ agradaria mirar pel·lícules per aprendre i també m’ agradaria saber perquè serveix aquella mena de microfon gegant amb un pal llarg que aguanta una persona i també vull saber com es fan els efectes especials.
Hola! Em dic Nil. M’agrada anar al cinema, les pel·lícules d’acció com Misión imposible, Matrix, etc són les meves pel·lícules preferides.
M’agradarà fer el taller de cinema en curs perquè gravarem en vídeo i passarem coses de la càmera de gravar a l’ordinador.
M’agraden molts les pel·lícules de guerra i les de riure, les que més m’agraden són: Harry Poter, Spiderman, Piratas del caribe, Ghost Rider,
la Mansion encantada i Troya. Espero que el curt que farem en el taller sigui de por. També m’agradaria saber perquè serveix el micròfon que aguanta una persona sobre l’actor.
Hola! Em dic Mohamadou. A la classe som 18, aquest any hi ha una nena nova que es diu Eugènia, i un nen que es diu Nil.
Les pel·lícules que m´agraden són les de Pirates del Carib.
Hola! Em dic Pau. M’ agraden els animals, tinc un gos, un gat, conills i gallines. M’agrada molt anar a buscar els ous que fan les meves gallines, i quan les conilles pareixen m’agrada beure els conills petits. Són tan macos quan son petits!!Espero que el taller de cinema en curs sigui molt divertit,M’agraden les pel·lícules de riure i d’acció i hi vaig molt sovint al cine. La pel·lícula que m’agrada més és: “Esa abuela es un peligro 2”.
Hola! Sóc en Roger.
Penso que això del cinema en curs pot ser molt divertit però el que no m’agrada és que hauré d’anar a dinar a casa més tard, però segur que m’agradarà filmar.
No miro gaires pel.lícules però quan vaig al cine m’ho passo molt bé, les pel.lícules que m’agraden més són les d’acció i sanguinàries, l’última pel.lícula que m’ha agradat més es “Saw”.
Sóc la Xènia. M’agrada molt filmar i fer fotos. També m’agrada molt anar al cine però hi vaig només de tant en tant, les altres pel.lícules les miro a casa.M’agraden les pel.lícules de plorar i les de terror. Acustumo a mirar pel.lícules amb DVD. Però de vegades m’avorreixen.En el taller de cinema en curs m’agradaria aprendre moltes coses, saber gravar millor, saber actuar davant d’una càmera, saber redactar una història.