Plantes Aromàtiques a l’hort amb P4B

Famílies,

Fa uns dies que vam fer una plantació a l’hort de l’escola de diverses plantes aromàtiques: romaní, orenga,… Les seguirem treballant i així veurem com creixen i aprendrem a com cuidar-les.

Us deixem un recull d’imatges d’aquesta activitat  a l’hort.

Treballem el conte de “Hansel i Gretel” a P5B

Els nens i nenes de la classe dels lleons hem treballat el conte de “Hansel i Gretel”.

Primer hem hagut d’escoltar i conèixer la història. Després ens hem repartit les parts del conte i ens hem posat a treballar.

Hem treballat de manera cooperativa i cadascú ha pogut aportar alguna cosa. Per grups hem fet el dibuix, l’hem pintat i hem escrit una frase amb la nostra part del conte.

Amb l’esforç i la feina de tots i totes ens ha quedat molt bonic el conte.

Com veureu hem treballat de valent!

Activitats de Psicomotricitat a P3A

Famílies,

Continuem tots els divendres fent activitats de psicomotricitat a P3A per tal d’ajudar a l’alumnat a que millori les seves habilitats corporals. Estem realitzant tot de jocs engrescadors perquè desenvolupin la relació amb els amics i amigues de la classe i també per ajudar a que es familiaritzin amb els espais de l’escola on fem les sessions.

Aquí us deixem un petit recull d’imatges perquè us feu una idea de tot el que fan a psicomotricitat.

Anem a plantar enciams a l’hort a P5A

A la classe de P5A hem anat a l’hort a plantar enciams.

Abans de plantar-los hem hagut de preparar la terra. Durant el procés hem pogut aprendre molt sobre els enciams, els hem pogut veure, tocar i fins i tot olorar.

No ens hem pas oblidat de regar-los!

Ara doncs, ens tocarà anar-los cuidant perquè puguin créixer i fer-se ben grans.

Tenim moltes ganes de veure com evoluciona l’hort de l’escola.

Activitats de Psicomotricitat a P3B

Famílies,

Continuem tots els dilluns fent activitats de psicomotricitat a P3B per tal d’ajudar a l’alumnat a que millori les seves habilitats corporals. Estem realitzant tot de jocs engrescadors perquè desenvolupin la relació amb els amics i amigues de la classe i també per ajudar a que es familiaritzin amb els espais de l’escola on fem les sessions.

Fem la mona a P4

Hola famílies,

Abans de marxar de vacances de Setmana Santa els nens i nenes de P4 vam celebrar el dia de la mona. Vam poder gaudir d’un berenar compartit a l’aire lliure.

Com veureu a les imatges vam gaudir-ne, ja que realment estava molt bona!

Aquí us deixem un petit recull de la tarda que vam passar.

El mag Raül a P5C

Hola famílies,

Fa unes setmanes va venir el mag Raül a fer-nos un espectacle a la classe. Ens va fer uns jocs de màgia on els mocadors i les anelles van ser els protagonistes i ens va deixar bocabadats i bocabadades amb tantes sorpreses. Fins i tot el vam ajudar a fer encanteris amb paraules màgiques i pols de mag.

Us deixem un recull d’imatges perquè ho pugueu veure.

Fem ioga a P5A

A psicomotricitat aquests dies hem fet ioga. El ioga és una pràctica que utilitza postures físiques i treballa a partir de diferents exercicis, ajudant a millorar la salut.

Amb aquesta pràctica hem pogut prendre consciència de la respiració així com a relaxar-nos tenint presents les diferents parts del cos.

Hem gaudit molt practicant diverses postures amb noms molt divertits i hem pogut experimentar amb diferents targetes tot posant a prova les capacitats que ens proporciona el nostre cos.

Aquí us deixem un tastet, esperem que gaudiu de les fotografies.

Experimentació amb escuma d’afaitar P4B

Hola famílies,

Els i les alumnes de la classe de P4B hem experimentat amb escuma d’afaitar. Hem gaudit molt manipulant i jugant tot experimentant noves sensacions.

Us deixem un recull d’imatges perquè veieu com hem gaudit de l’experiència!

Cercles i Espirals a P3B

Famílies,

Continuem aprofitant el pati per treballar el traç. En aquesta ocasió  practiquem el grafisme del cercle i espirals. Hem fet sevir la sorra del pati per practicar i hem gaudit molt.

Mireu les fotos i veureu que bé que ho fem.